Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes du om vores site?

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle,

Feedback er hvad chefen spiser til morgenmad, right?

 

Derfor vil jeg enormt gerne have al den "gratis" feedback jeg kan få på vores site

www.miinto.dk

 

Kort fortalt om miinto.dk:

miinto.dk gør det for første gang muligt for forbrugerne at shoppe direkte i Danmarks mest trendsættende modetøjsbutikker hjemme fra sofaen, kontoret eller hvor man benytter sig af Internettet. Online Shopping & Online Fashion Retailing er i stærk vækst, og miinto.dk går derfor forrest og samler Danmarks bedste inden for modetøjshandel på et site.

Glæder mig til at høre fra dig/jer !

Mike Radoor
www.miinto.dk
Fra Randers
Tilmeldt 29. Apr 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Wauw det er en flot side med et fedt design, super med konkurrencer og den er også nem at overskue!!

 

God vind herfra,

Mvh kian

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kian, Tusind tak...

Jeg så gerne du var en anelse mere kritisk :D

Men tak for ros !

 

Mike

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike

Flot site :·) men lidt tungt at komme igennem synes jeg. Måske der er for mange valgmuligheder - måske man bare skal vænne sig til at bruge dem.

Jeres hurtig søgning i venstre side virker ikke så godt. Mange gange kan ikke vælge noget.

Hvis man vil lave en hurtig søgning på størrelser, kommer der alt for mange valgmuligheder op.

Det var lige lidt hurtigt her inden spisetid :·)

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Mike

Efter min mening, er det for meget jpeg-kvalitet. Kan godt se at billederne er .gif format, men det er simpelthen for sløret.
Måske er det fordi at jeg sidder på en netbook 10', men jeg tvivler på at det er problemet. Når jeg kommer hjem, så tjekker jeg på en større skærm.

Ellers er det okay

 

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Tilmeldt 23. Oct 07
Indlæg ialt: 84
Fra  Decode Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mike,

Jeg vil godt tilslutte mig at der er super koncept og et flot og overskueligt website.

Et par punkter jeg synes der kunne være bedre:

Jeg kunne godt tænke mig at kunne sortere mine søgeresultater feks efter pris.

Jeg synes at de mange dropdown bokse er for 90'er agtigt. Forstået sådan at der er så mange andre muligheder hvor man gør det langt mere overskueligt og pænt.

Til sidst virker websitet til tider lidt langsom, men meget bedre end første gang jeg så det.

Med venlig hilsen,
Bjørn Fridal

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Kaltoft:

Hey Mike

Efter min mening, er det for meget jpeg-kvalitet. Kan godt se at billederne er .gif format, men det er simpelthen for sløret.
Måske er det fordi at jeg sidder på en netbook 10', men jeg tvivler på at det er problemet. Når jeg kommer hjem, så tjekker jeg på en større skærm.

Ellers er det okay

 

/ Morten

 

Morten er inde på det rigtige. Billederne har I selv lavet, dog uden at putter billedet igennem photshop i det mindste.

Her smutter jeres potentielle indtægt! Crying

Jeres forside er noget at det bedste skabelon-shop jeg har set Yes og det skaber forventning om at kvaliteten er gennemført på alle jeres produktbilleder.

Derfor smutter den potenielle kunde igen. Loyale kunder, har visse krav og kan disse krav ikke gennemføres hele vejen igennem jeres hjemmeside, jamen så konkurre I kun om tilbuds-jægerne sammen med en masse andre.

Det er ikke for sjov, at H&M (bare som et eksempel) bruger en del penge på at opnå de rigtige billeder, som deres målgruppe kræver. Ja, okay, I har ikke ligeså mange penge, men photoshop kan hjælpe jer langt hen ad vejen.

Men held og lykke. Big Smile

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Glen og Morten

Vær obs på at billederne kommer fra forskellige shops - det er hele konceptet blot at formidle varerne videre uden at have dem på lager. Dette site samler blot en masse varer - og derfor vil kvaliteten af billederne altid være svingende og forskellige i kvalitet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle.

God point - men det er vel kundernes opfattelse af billederne, der bestemmer om kundens forventninger er indfriet uanset hvad ?

Så de skal stille større krav til deres samarbejdspartner. Spørger dem "vi har fået denne tilbage melding om jeres billeder, er I interesseret i at sælge mere i gennem jeres egen online-butik samt jeres partnere ?" hvis, ja, så gør de noget ved det, hvis ikke, så drop samarbejdet pga manglende ambitioner og forståelse for deres kunder.

Men tak for inputte Helle.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden passer ikke til min skærm , der en lang hvid kant til højre i siden og øverste sort i højre side

Venstre - højre side bar er ikke lige lange slutter forskelligt lav dem lige lange , det vil skabe harmoni på siden og give et mere professionelt look.

Ellers supper flot side tillykke med detSmile

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 3 (25 indlæg)