Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Endnu en ide - kan det bruges??

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har tænkt lidt på en ide, ved dog ikke om det findes eller om det vil kunne fungere, så det vil jeg gerne bede jer om at svare på :)

Ideen går ud på at have en hjemmeside hvor man har sin egen bruger, så skulle man miste sin pung eller andre vigtige oplysninger, såsom forsikring, pas, månedskort osv.

Det er muligt via sin bruger at trykke på en knap og så modtager fx banken en oplysning om at man har mistet sit dankort og det skal derfor spærres. Skulle man ikke få det tilbage, kan man igen gå ind og få set et nyt kort.

Fordelen ved ideen er at du har alt samlet, det kræver at du skriver dine oplysninger ned på hjemmesiden, men når det er klaret så er det meget let at få spærret og bestilt det man skal is man nu mister sin pung eller andre vigtige papir..

Vil det være noget som kunne bruges og som folk ville betale for?

Altid en ny ide!

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 12:18

Hej,

Den idé kom jeg også på engang hvor de voksne sad og diskuterede emnet. Smile

Go' idé Cool

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 12:19

Hej Simon,

Synes også det virker som en god ide.. og det kan altid udvides med online testamenter, som jeg tror ville blive en succes..

Tror du at folk ville betale for det?

Altid en ny ide!

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:20

Nu mister jeg kun min pung sådan hvert 5 år, så jeg ville ikke tegne et sådan abonnement... Det er jo også nemt nok at ringe til bank, sygesikring og diverse andet, og bestille nye kort.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 12:20

Ville du selv betale penge for det? og hvor mange penge skulle det være?

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 12:22

Ja jeg ville selv betale fordet, måske 199 om året ville være fornuftigt..

At det er let at bestille, kan godt være, men det tager godt nok tid, med at sidde i kø osv.. I min pung skal jeg fx ringe til 5 steder og hvis jeg bare kan bruge 1 min på det via hjemmesiden, så ville jeg gøre det.

Altid en ny ide!

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 12:35

Hej

Hvad med en lille gps chip så man kan spore sin pung  ?

Hjemmesiden skal være en gratis service overfor banker og deres kunder !

Folk der tilmelder sig skal give tilladelse til at modtage reklamer på deres telefon ellers må det koste lidt for at være med. 

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 12:41

Hej preben,

Ikke en dårlig ide, men hvad nu hvis man mister sin pung, finder den og så mangler der kort osv? Så hjælper den gps ikke ret meget..

Altid en ny ide!

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 13:10

Hej

hvis nu man har en chip i på sig  og en i sin pung måske ikke gps bare en afstands måler således man får en påmindelse når de to chippe kommer væk fra hianden så kommer der en påmindelse som skal kviteres for ellers lukkes kortet automatisk-..

Preben

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 13:19

Ikke dårligt.. Man kan samtidigt lave et system hvor man kan sende en sms og derved få lukket sine kort med det samme!

Tror der er mange muligheder, så bare om folk vil bruge det eller ej..

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)