Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt hjemmesidedesign

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 158
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Jeg har netop lavet nyt design på http://www.pinkshirt.dk og kunne godt tænke mig lidt ris/ros på det :)

Nogle der har forslag til hvad der kunne gøres bedre?

Takker :)

Fra Vejle
Tilmeldt 26. Jul 09
Indlæg ialt: 344
Skrevet kl. 00:45

For mig ligner det et frontpage design, er ikke vild med det. Der mangler nogen detaljer, også din designer er krid hvid, det passer ikke ind, desværre.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:06

100% Pink sælger ikke. Hvis du skal bruge pink, så sørg for det kun er den dominerende farve, i stedet for den eneste

Logoet er utrolig uprofessionelt

Sørg for du har defineret siden stor nok, så der ikke er scrollbars på den Iframe

spreadshirt.net er et godt produkt, men din side sælger det meget dårligt

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Apr 09
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 01:12

Der er alt for lidt kontraster. Det hele er jo pink.

Jeg synes seriøst du burde lave hele siden om. Websiden minder mest af alt som noget fra 90'erne. Du kunne evt. hyre nogen til at lave et nyt design.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Skrevet kl. 01:20

Takker for svarene.

Kunne godt selv se der er nogle ting der ikke helt er som det burde være, men nogle gange svært selv at se. Derfor er det rart med jeres kommentarer :)

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 02:11

Nu er det ikke for at sparke på én, der allerede ligger ned - men hvis du vil bibeholde farven Pink som dominerende farve på siden, så vælg i det mindste en anden type pink. 

Den farve der i T-shirt vælgeren hedder Pink er eksempelvis en meget flottere farve - tættere på Magenta i virkeligheden. 
Den du har valgt er alt for kold.  Jeg tror også, jeg ville holde mig til én type pink i stedet for 2 som nu.  

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2317
Fra  PITOT Watches Aps Skrevet kl. 03:04

Hej Rolf, hvis du mener dette er noget du vil seriøst, så syntes jeg du skulle tage og hyre professionelle til at designe din hjemmeside så den sparker røv og dine kunder får en visuel oplevelse der siger at du mener det sgu seriøst med at sælge T-shirts!!

Det er slut med at lave en hurtig hjemmeside og så sælge en masse produkter, kunder forventer en hel del mere efterhånden, og syntes det er fair nok, det viser jo at man er seriøs med det man laver, så se om du kan ramme din målgruppe med et godt design, og koncentrer dig så om at få noget trafik, derefter skal du få din side til at konvertere.

Ps husk at tage dig godt at dine kunder og prøv at yde noget mere end de forventer af et besøg på din hjemmeside

All the best :-)

Watches inspired by fighter jets

Aviator Watches - Pilot Watches - Blue Angels Watch

Fra Skovlunde
Tilmeldt 11. Oct 09
Skrevet kl. 14:50

Takker igen for svarene.

Trængte nok til et spark bagi for hvad jeg egentlig havde lavet før, når jeg ser tilbage. Hvad siger i til den redigerede version?

Fra brøndby strand
Tilmeldt 2. Oct 08
Indlæg ialt: 893
Fra  Bilrude fix - mobil udskiftning af forruder, sideruder, bagruder. Skrevet kl. 15:25

TomClausen:

Hej Rolf, hvis du mener dette er noget du vil seriøst, så syntes jeg du skulle tage og hyre professionelle til at designe din hjemmeside så den sparker røv og dine kunder får en visuel oplevelse der siger at du mener det sgu seriøst med at sælge T-shirts!!

Det er slut med at lave en hurtig hjemmeside og så sælge en masse produkter, kunder forventer en hel del mere efterhånden, og syntes det er fair nok, det viser jo at man er seriøs med det man laver, så se om du kan ramme din målgruppe med et godt design, og koncentrer dig så om at få noget trafik, derefter skal du få din side til at konvertere.

Ps husk at tage dig godt at dine kunder og prøv at yde noget mere end de forventer af et besøg på din hjemmeside

All the best :-)

HØRT HØRT..

Jeg ville klikke tilbage med det samme, altså jeg ville ikke engang vente på at siden havde pakket sig helt ud :-( sowy

betal dig fra det du ikke selv kan! og brug tid på det du er god til! tryk t-shirts

håber alt går vel,lad os endelig se slut resultatet

Mvh Omar :-)

rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)