Hej Amino''er, Jeg har en bil jeg skal have pakket ind i reklamer. Er der nogen Amino''er i Midt-/Nordjylland der beskæftiger sig med dette eller kan I anbefale nogen? |
Indpakning af bil...
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Min nabo, som er bilfreak, syntes det så forfærdeligt ud, men det var billigt og vakte masser af opmærksomhed, jeg blev i hvert fald tit antastet på parkeringspladser o.lign. af folk, som spurgte, hvad mit firma egentlig gik ud på :-) |
Hej mcdarwin, Tak for dit svar - det er der forhåbentlig andre iværksættere, der kan få glæde af. Det jeg leder efter er nu nærmere en totalindpakning af en bil i folie - ligesom de taxaer der kører rundt i byerne. Der er masser af tilbud på Google, men det er ikke nemt at sortere de gode fra de dårlige... |
Måske det kan bruges? De er vist ikke markedets billigste, men det er nu heller ikke altid værd at gå efter. Efterfølgende bekymringer kan ofte vise sig at være dyrere end at betale hvad det koster fra starten af. Øv, hvis trykket ryger af i bilvask. Eller falmer i solen. Eller bobler til den store guldmedalje. Eller andre skrækscenarier. Jeg pakker selv biler ind i ny og næ, men aldrig uden min kyndige makker. Det er nemlig svært at få et tryk til at ramme perfekt i bilens samlinger og ved hjørner. Og endnu sværere, hvis man ikke har en 3d CAD model af bilen på computeren. Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
![]() |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)