Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Site om e-handel sælges, evt. partnerskab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har, som et hobby projekt, lavet sitet www.startwebshop.dk - Et område der interesserer mig meget. Jeg kan desuden godt lide at skrive, så det har været en god kombination.

Sitet har ca. 30 besøgende om dagen, en nystartet Facebook-gruppe med hele 30 medlemmer og omkring 40 artikler. Sitet er opsat i Wordpress, som er meget nemt at have med at gøre.

Et par dygtige folk indenfor e-handel er interesserede i at skrive artikler til sitet løbende.
Jeg vil også meget gerne skrive artikler i fremtiden.

Jeg synes ideen er fin og brugbar for mange, men jeg har simpelthen ikke tiden. Jeg har job, min virksomhed og et deltidsstudie. Det kunne derfor være super, at finde en, som er interesseret i e-handel og som vil opdatere sitet.

Der er lavet aftale med Henttilbud-partner.dk og PartnerAds, så man kan evt. få lidt indtægt den vej. Ellers var tanken at holde forskellige kurser på forskellige niveauer på sigt.

Jeg vil gerne have at sitet fortsætter og at jeg får lov til at skrive lidt artikler på sigt. Er du interesseret i at overtage sitet eller en form for partnerskab, så skriv til mail@startwebshop.dk.

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 19:14

Har sendt dig en mail

Bennie

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 00:16
Hej Det kunne jeg godt være interesseret i, skriv gerne lidt mere, om hvad du forestiller dig (PM) Tak

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 16:50
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)