Jeg har, som et hobby projekt, lavet sitet www.startwebshop.dk - Et område der interesserer mig meget. Jeg kan desuden godt lide at skrive, så det har været en god kombination. Sitet har ca. 30 besøgende om dagen, en nystartet Facebook-gruppe med hele 30 medlemmer og omkring 40 artikler. Sitet er opsat i Wordpress, som er meget nemt at have med at gøre. Et par dygtige folk indenfor e-handel er interesserede i at skrive artikler til sitet løbende. Jeg synes ideen er fin og brugbar for mange, men jeg har simpelthen ikke tiden. Jeg har job, min virksomhed og et deltidsstudie. Det kunne derfor være super, at finde en, som er interesseret i e-handel og som vil opdatere sitet. Der er lavet aftale med Henttilbud-partner.dk og PartnerAds, så man kan evt. få lidt indtægt den vej. Ellers var tanken at holde forskellige kurser på forskellige niveauer på sigt. Jeg vil gerne have at sitet fortsætter og at jeg får lov til at skrive lidt artikler på sigt. Er du interesseret i at overtage sitet eller en form for partnerskab, så skriv til mail@startwebshop.dk. |
Har sendt dig en mail
Bennie