Hej Mikkel, Selvfølgelig skal man ikke blande sig i en debat, som man ikke har forstand på. Jeg opfattede Lones spørgsmål, som et 'for' eller 'imod' spørgsmål, til at oploade igangværende arbejder på et åbent sted - og her ville jeg som kunde - ikke fagmand! - give mit besyv med. Det er ikke mange måneder siden, at en Amino oprettede en: Hvad synes I? - om mit foreløbige udkast til en kundes nye site. Kundens tekster var lagt ind, og en kommende reklamekampagne kunne man også læse om. Dette udkast var tilfældigvis én af mine venners konkurrenter, og han fandt det ganske interessant. Min kommentar til Lone om at jeg som kunde ikke ønskede en offentliggørelse uden min viden, var myntet på den situation. Men derudover tror jeg nu egentlig også, at fagmænd indimellem burde søge informationer om, hvilke holdninger/meninger deres kunder har - og ikke kun lytte til ligestillede kollegaer. Specielt i en branche som Jeres, hvor vi - ikke fagmænd - til tider har ganske vanskeligt ved at forstå, hvad vores leverandører snakker om. Hvis jeg ellers forstår denne tråd rigtig, så har Lone også nu fået mange gode råd til, hvordan et site kan oploades på et lukket sted. Og det var egentlig bare det, at jeg - som kunde - gerne ville se.
|
Espresso:Hvis jeg ellers forstår denne tråd rigtig....
Det er lige det der er problemet.
Når den kære Lone uploader din hjemmeside til nissestuen.slamsuger.dk så er siden IKKE offentliggjort. Heller ikke selvom Lone giver sin kollega og sin kunde adressen til siden. Den er først offentligt i det øjeblik nogen lægger den på f.eks. Amino eller andre steder hvor udforstående kan finde den.
Det er netop det som er sket i den situation du omtaler, og det er selvfølgelig overhovedet ikke iorden. Så må vi bare håbe at din ven husker det næste gang _han_ skal have lavet en hjemmeside, så han ikke hyrer en amatør der begår samme bommert ;)