Jeg har lige udviklet et program til computeren, som automatisk slukker for de computere, som medarbejderne glemmer at slukke efter fyraften. Programmet er tiltænkt de større virksomheder, som typisk har et relativt stort strøm-spild pg.a. glemte computere.
Jeg har ikke selv ressourcerne til at markedsføre systemet, så jeg vil i den forbindelse høre om nogen kunne tænke sig at overtage ophavsretten til dette system (som indtil videre er døbt ”SleepTight”) ?
Svaret på dit første spørgsmål finder du i mit oprindelige indlæg. Omkring prisen vil jeg gætte på omkring 9000,- for ophavsret, kildekode og opstartssupport.
Svaret på dit første spørgsmål finder du i mit oprindelige indlæg. Omkring prisen vil jeg gætte på omkring 9000,- for ophavsret, kildekode og opstartssupport.
Ikke for at nedgøre dit arbejde eller produkt, men det samme kan gøres helt gratis uden at installere noget som helst software, ved at lave group policy der udføre en scheduled shutdown, hvis maskinen ikke har været brugt i X minutter, efter Klokken YY:YY