Hej Flemming. Linket i dit hovedindlæg ser sådan ud. Bennie |
Hej Flemming
Jeg synes det er et fint og ganske interessant tilbud du kommer med. Fedt initiativ.
Og en hurtig hovedregning siger at de ca. 15.000,- det beløber sig til hurtigt vil være tjent hjem såfremt det medfører en 20% stigning i omsætningen.
Jeg tror at mange er forbeholdne overfor dit tilbud, dels pga. afstanden, men også fordi du endnu ikke har nogen referencer. Det er mange penge for en iværksætter, og mange vil nok være usikre på udbyttet.
Et forslag herfra er at prøve at fortælle lidt mere om udbyttet. Jeg tror der er mange der inderst inde godt ved hvad der skal til for at viderudvikle deres forretning. De færreste har bare enten ikke værktøjerne eller disciplinen til et struktureret arbejde. Måske var det en ide at fokusere lidt mere på værdien / effekten af en professionel sparringspartner.
Og når de første kunder så kommer ind, så sørg for at dokumentere forløbet. Både selve forløbet og hele det efterfølgende år. Det kunne evt. være i blog-form hvor kursisten løbende fortæller om forløbet.
Det var bare mine tanker - held og lykke med det :)
Hilsen Morten