Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIP Kursus - NYT

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Forfatter:

Fly billet København-Malaga retur (www.norwegian.com) fra kr. 1.150

Ophold på 4* hotel (www.proamar.com) fra kr. 469,-/nat m. morgenmad.

Læs mere på www.rigmand.es under NYHEDSBREVE.

Flemming Hasselriis

Hej Flemming.

Linket i dit hovedindlæg ser sådan ud.

Bennie

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 16:13

Hej Flemming

Jeg synes det er et fint og ganske interessant tilbud du kommer med. Fedt initiativ.

Og en hurtig hovedregning siger at de ca. 15.000,- det beløber sig til hurtigt vil være tjent hjem såfremt det medfører en 20% stigning i omsætningen.

Jeg tror at mange er forbeholdne overfor dit tilbud, dels pga. afstanden, men også fordi du endnu ikke har nogen referencer. Det er mange penge for en iværksætter, og mange vil nok være usikre på udbyttet.

Et forslag herfra er at prøve at fortælle lidt mere om udbyttet. Jeg tror der er mange der inderst inde godt ved hvad der skal til for at viderudvikle deres forretning. De færreste har bare enten ikke værktøjerne eller disciplinen til et struktureret arbejde. Måske var det en ide at fokusere lidt mere på værdien / effekten af en professionel sparringspartner.

Og når de første kunder så kommer ind, så sørg for at dokumentere forløbet. Både selve forløbet og hele det efterfølgende år. Det kunne evt. være i blog-form hvor kursisten løbende fortæller om forløbet.

Det var bare mine tanker - held og lykke med det :)

Hilsen Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32

Hej Bennie

Tak for at du gjorde mig opmærksom på fejlen. Den er rettet på min hjemmeside.

Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:49

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Flemming

Jeg synes det er et fint og ganske interessant tilbud du kommer med. Fedt initiativ.

Og en hurtig hovedregning siger at de ca. 15.000,- det beløber sig til hurtigt vil være tjent hjem såfremt det medfører en 20% stigning i omsætningen.

Jeg tror at mange er forbeholdne overfor dit tilbud, dels pga. afstanden, men også fordi du endnu ikke har nogen referencer. Det er mange penge for en iværksætter, og mange vil nok være usikre på udbyttet.

Et forslag herfra er at prøve at fortælle lidt mere om udbyttet. Jeg tror der er mange der inderst inde godt ved hvad der skal til for at viderudvikle deres forretning. De færreste har bare enten ikke værktøjerne eller disciplinen til et struktureret arbejde. Måske var det en ide at fokusere lidt mere på værdien / effekten af en professionel sparringspartner.

Og når de første kunder så kommer ind, så sørg for at dokumentere forløbet. Både selve forløbet og hele det efterfølgende år. Det kunne evt. være i blog-form hvor kursisten løbende fortæller om forløbet.

Det var bare mine tanker - held og lykke med det :)

Hilsen Morten

Hej Morten

Tak for dit input og jeg forstår godt dine synspunkter. Det er helt bevidst at jeg ikke "oversælger" mit tilbud. Det mener jeg vil nedgøre det. Jeg har referancer som jeg fremsender til de som ønsker det. Jeg søger få, men helt rigtige elever. De kloge gennemskuer, at her er et tilbud ud over det sædvanlige.

Det er ikke så ligetil at blotlægge et udviklingsforløb jeg har deltaget i. Få vil indrømme offentligt at de har problemer, de ikke selv kan løse. Når de så får forelagt åbenbare helt rigtige løsningsforslag, føles det nok slemt, at man ikke selv har tænkt på det. Efter nogle måneder har man glemt hvor ideerne kom fra, og officielt er det så ens egne ideer. Det har jeg det fint med, men det er en grund til at det er problematisk at få mange referancer og ikke mindst blotlægge et hændelsesforløb offentligt.

Mange hilsener Flemming

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:23

Forfatter:

Jeg tilbyder en samlet færdig pakke løsning til de virksomheder, der ønsker vækst og fremgang.

Mit VIP kursus er tiltænkt iværksættere og virksomhedsledere, der ønsker vækst og fremgang i deres virksomhed.

Krav til elev

1.   Du har drevet/ledet en virksomhed i mindst 1 år.

2.   Virksomheden har 1 til 12 ansatte.

3.   Du har forståelse for: Salg og marketing, regnskab, budgettering og virksomhedsøkonomi.

4.    Du har læst min bog Rig Som Selvstændig.

5.   Du har skabertrang, ambitioner, energi, tro, udholdenhed, viljestyrke og mod.

Du modtager

1.   Plan til en årlig fremgang på 20% eller hvad du måtte ønske.

2.   Budget overslag og handlingsplan.

3.   Undervisning i meditation og mental træning.

4.   Forslag til hjemmeside forbedringer.

5.   Forslag til salgsbreve og PR meddelelser.

6.   6 måneders opfølgning på handlingsplan og budget.

Du får ikke en færdig løsning trukket ned over hovedet. Vi laver sammen en plan du tror på du kan gennemføre.

Du starter med at beskrive din virksomhed og dine resurser, samt definerer dit mål på kort og langt sigt. Så laver vi en brutto liste med 25-50 nye ideer og tiltag, der skal føre til målet.

Vi regner på de nye ideer og udvælger dem, som skal bruges. Vi laver et budget overslag samt en handlingsplan for de nye aktiviteter.

Du får endvidere undervisning i meditation, mental træning og styring, hjemmeside forbedringer, salgsbreve, PR og evt. salgstræning.

Kurset gennemføres i Málaga, Spanien over 3 dage. Jeg følger dit projekt de følgende 6 måneder og vi kommunikerer via e-mail. Mit tidsforbrug er i alt 20 timer og du betaler kr. 12.000 +moms for hele pakken.

Det er ikke nogen ferie de 3 dage kurset varer. Du må påregne at arbejde 2-3 timer hver aften som forberedelse til næste undervisningsdag. Medbring derfor din laptop med regneark og WORD.

Yderligere timer kan købes til f.eks. til telefon- og personlig salg.

Din ægtefælle eller forretningspartner kan deltage gratis.

Fly billet København-Malaga retur (www.norwegian.com) fra kr. 1.150

Ophold på 4* hotel (www.hotelproamar.com) fra kr. 469,-/nat m. morgenmad.

Læs mere på www.rigmand.es under NYHEDSBREVE.

Flemming Hasselriis

Hjemmesideadressen på Hotel Proamar i Torre del Mar er nu rettet til www.hotelproamar.com

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:52

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Flemming

Jeg tror at mange er forbeholdne overfor dit tilbud, dels pga. afstanden, men også fordi du endnu ikke har nogen referencer.

Hilsen Morten

Læs mere om VIP Kursus på www.rigmand.es hvor der også er referencer fra nogle Aminoer, jeg har hjulpet til fremgang.

Flemming

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 07:05

Syntes nu, at Flemmings kursus for selvstændige der virkelige vil noget, er en god ide.

Afstanden burde ikke skræmme. Det er rimelig normalt, at holde kursusaktivitet sydpå. Fordi der kan blive sat focus på aktiviten, uden den forstyrende dagligdag.

Det at starte en virksomhed, som man skal drive i mange år fremover, er en meget alvorlig handling. Af den simple grund, at man skal leve af den. Der er forinden blevet brugt mange år til faglig uddannelse og til learning buy doing. Men de fleste ved ikke ret meget om, det at drive virksomhed og den jungle man begiver sig ind. For det er en jungle, hvor kun de stærkeste vinder.

Syntes også det temmelig popsmart, at hver gang nogen starter en eller anden aktivitet. Så er der nogen som spørger efter referencer. Når man kigger diverse hjemmesider igennem, er det pudsigt, så mange referncer de har til alle mulige berømte virksomheder.  Nu er det faktisk sådan, at Flemming faktisk ikke behøver nogen referencer, man kan bare læse hans bog og kigge på historiken af hans tidligere virksomhed.

Men han har faktisk referencer, det kan man læse på hans site under vidensbyrd.

Hvorfor ikke købe den bedste viden og undgå for at gå fallit. Så dyrt er hans kursus jo heller ikke.

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 14:44

RevisorOlsen:
Hvorfor ikke købe den bedste viden og undgå for at gå fallit. Så dyrt er hans kursus jo heller ikke.

Det må betyde at du har tilmeldt dig??

jamen jeg ønsker dem en behagelig tur til spanien, når du vender tilbage kan du jo fortælle os om hvordan det gik.

Fra Helsingør
Tilmeldt 26. Feb 08
Indlæg ialt: 620
Skrevet kl. 15:04

Mike Olsen:

RevisorOlsen:

Det må betyde at du har tilmeldt dig??

jamen jeg ønsker dem en behagelig tur til spanien, når du vender tilbage kan du jo fortælle os om hvordan det gik.

Kære Mike

Det betyder ikke jeg har tilmeldt mig. Det betyder jeg kender Flemming og det han står for.

Det er som revisor ikke særlig sjovt, at samle stumperne op efter en virksomheden, hvor skaderne kunne være undgået, ved at der kom en mentor i tide eller prisen havde været betalt for den rette know-hov.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)