Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

VIP Kursus - NYT

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tilbyder en samlet færdig pakke løsning til de virksomheder, der ønsker vækst og fremgang.

Mit VIP kursus er tiltænkt iværksættere og virksomhedsledere, der ønsker vækst og fremgang i deres virksomhed.

Krav til elev

1.   Du har drevet/ledet en virksomhed i mindst 1 år.

2.   Virksomheden har 1 til 12 ansatte.

3.   Du har forståelse for: Salg og marketing, regnskab, budgettering og virksomhedsøkonomi.

4.    Du har læst min bog Rig Som Selvstændig.

5.   Du har skabertrang, ambitioner, energi, tro, udholdenhed, viljestyrke og mod.

Du modtager

1.   Plan til en årlig fremgang på 20% eller hvad du måtte ønske.

2.   Budget overslag og handlingsplan.

3.   Undervisning i meditation og mental træning.

4.   Forslag til hjemmeside forbedringer.

5.   Forslag til salgsbreve og PR meddelelser.

6.   6 måneders opfølgning på handlingsplan og budget.

Du får ikke en færdig løsning trukket ned over hovedet. Vi laver sammen en plan du tror på du kan gennemføre.

Du starter med at beskrive din virksomhed og dine resurser, samt definerer dit mål på kort og langt sigt. Så laver vi en brutto liste med 25-50 nye ideer og tiltag, der skal føre til målet.

Vi regner på de nye ideer og udvælger dem, som skal bruges. Vi laver et budget overslag samt en handlingsplan for de nye aktiviteter.

Du får endvidere undervisning i meditation, mental træning og styring, hjemmeside forbedringer, salgsbreve, PR og evt. salgstræning.

Kurset gennemføres i Málaga, Spanien over 3 dage. Jeg følger dit projekt de følgende 6 måneder og vi kommunikerer via e-mail. Mit tidsforbrug er i alt 20 timer og du betaler kr. 12.000 +moms for hele pakken.

Det er ikke nogen ferie de 3 dage kurset varer. Du må påregne at arbejde 2-3 timer hver aften som forberedelse til næste undervisningsdag. Medbring derfor din laptop med regneark og WORD.

Yderligere timer kan købes til f.eks. til telefon- og personlig salg.

Din ægtefælle eller forretningspartner kan deltage gratis.

Fly billet København-Malaga retur (www.norwegian.com) fra kr. 1.150

Ophold på 4* hotel (www.proamar.com) fra kr. 469,-/nat m. morgenmad.

Læs mere på www.rigmand.es under NYHEDSBREVE.

Flemming Hasselriis

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 11:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Flemming,

Jeg kan godt lide din lille historie om blondinen og Ferrarien:

"Hvis dit store mål er en rød Ferrari med en yppig blondine ved din side, så se dette billede for dig. Se dig selv køre denne fantastiske bil og se håret blafre på blondinen. Brug al din energi på at nå dette mål og du vil nå det. Det er muligt at blondinen kommer før Ferrarien, men kæmp bare videre bilen skal nok komme til dig"

Min erfaring er at får man blondinen før Ferrarien, så får man aldrig råd til Ferrarien Big Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 12:09

IT-Konsulenten:

Min erfaring er at får man blondinen før Ferrarien, så får man aldrig råd til Ferrarien Big Smile

Yes Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:27

Henrik :

IT-Konsulenten:

Yes Big Smile

Morsomt at høre om andres erfaringer. Jeg er gift med en dejlig klog brunette, men blondiner er måske endnu klogere?

Tilmeldt 16. Mar 06
Indlæg ialt: 851
Skrevet kl. 12:33

Forfatter:
Morsomt at høre om andres erfaringer. Jeg er gift med en dejlig klog brunette, men blondiner er måske endnu klogere?

Man skal passe på med at generalisere, især når det gælder kvinder Big Smile Men når det så er sagt, er de så ikke alle bare en lille smule "klogere" end os mænd når det kommer til stykket ?

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 12:38

Din henvisning til ****hotel fortæller mig en masse om både og udlejning heraf - men intet om et hotal

Bennie

Tilmeldt 5. Oct 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:55

BIG TIME HUSTLER

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 12:58

Mike Olsen:

BIG TIME HUSTLER

Hvad er det for en kommentar at komme med??

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 13:00

Jørgen Linnet:

Mike Olsen:

BIG TIME HUSTLER

Hvad er det for en kommentar at komme med??

Ja det ville jeg da også gerne vide! Det synes da ikke at høre hjemme i dette forum.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:53

Bennie Larsen:

Din henvisning til ****hotel fortæller mig en masse om både og udlejning heraf - men intet om et hotal

Bennie

Prøv igen: http://www.hotelproamar.com/index.html

jeg har ingen problem med at få hotel Proamar frem.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)