Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dilemma

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Som nystartet iværksætter strømme pengene ud hurtigere end jeg kan tjene dem.

Så nu står jeg med 20.000 som jeg enten kan bruge til at lave en event sammen med min leverandør da de mærker jeg sælger på nettet er helt ukendte i Dk.

Eller jeg kan få et professionelt firma til at hjælpe mig med at optimere siden i forhold til adwords osv.

Hvor bruger jeg bedst mine penge?

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 09:20

helt klart addwords ;-) det ville jeg gøre

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 09:22

Hej Charlotte,

Hvorfor en side drejer det sig om, det gør det unægteligt lidt nemmere at svare. Det kunne jo være en helt tredje, var bedre en det du foreslog :-).

Men som du stiller det op der, så vil jeg sige Adwords. Men hvorfor vil du have et eksternt firma til at styre det?

Med venlig hilsen
Casper Schneider

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Shoppen står i hendes profil :·) Den er her

Først vil jeg sige at jeg synes det er en rigtig lækker shop du har dig Smile

Jeg synes at du skal tænke lidt ud af boksen, da det er dyre varer du har. Find ud af hvor din målgruppe befinder sig på nettet. Kan der måske være en professionel fashion blog du kan lave et samarbejde med? Eller lave et samarbejde med en eksklusiv netshop som forhandler dametøj eksempelvis. Kontakt også modeblade og hør hvad der skal til for at du får dine varer vist.

Brug ikke dine adwords kroner på søgeord som »dametaske«, men brug dem på dine mærkers søgeord. Det giver en meget højere konverteringsrate, da de som søger mærker, ved hvad de går efter.

Det er ikke dit job at gøre et mærke kendt herhjemme. Det er din leverandørs job. Så hvis hun vil sælge mange varer til dig og andre fremover, så er hun nødt til at lave benarbejdet for dette. Det kan ikke være meningen at du skal være en del af den udgift. Medmindre det er et event som er til din fordel i form af salg.

Mange hilsener Helle

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Skrevet kl. 07:42

Hej Casper

Grunden til at jeg har overvejet at få et eksternt firma til at hjælpe er at jeg intet aner om adwords og ved hvor vigtigt det er at komme op i toppen men dem der laver sådan noget er desværrer også enormt dyre.

Fra Roskilde
Tilmeldt 25. Nov 08
Skrevet kl. 07:48

Tusind tak for rosen om hjemmesiden ;) Jeg giver dig ret i at ramme målgruppen men det er ikke let at komme igennem hos bladene men jeg prøver hele tiden. Problemet med søgeord som går på mærkerne er at der ikke rigtig er nogen herhjemme der kender de her mærker og det ærgelige er faktisk at jeg sælger mange af produkterne billigere end fx England. Grunden til at jeg også betaler ved en evt. event er at jeg ikke kun forhandler produkterne på siden men også er importøren for enten DK eller hele Skandinavien (afhængigt af mærket) så det stiller mig lidt anderledes. Jeg sælger nemlig også ud til butikker når det er muligt.

Mvh

Charlotte

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:08

Hej Charlotte, meget lækre varer  :-)

Jeg ville helt sikkert også vælge at optimere de vigtige søgeord, altså dine mærker,  samt sende masser af pressemeddelelser og produktbilleder til dame bladene. Find ud af, hvem som står for accessories og fashion hos de forskellige magasiner, og send info direkte til dem. Bare bliv ved.  Og når du også er importør, ville jeg nok tage den mindste stand på næste modemesse i Bella Center - men prøv om du ikke kan få leverandøren til at betale noget af dette ?  Held og lykke, Pernille

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 08:23

Hej Charlotte

Jeg tror jeg ville bruge en enkelt hundredekrone - eller måske to - på en god flaske vin, eller tre. Inviterer et par venner - eventuelt et par af dine kunder - til en debataften, hvor emnet er "hjælp".

Det kan der komme rigtigt meget godt ud af

Bennie

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 08:58

Måske lægge en indsats på, at komme ind diverse specialbutikker med din varer.

Tøjbutikker, taskebutikker/lædervarer, Butikker med acessories,  snakke med nogen om dine produkter. Hvad med at udlodde nogen ting i damebladene som en konkurrence. Evt. få damebladene til, at vurdere dine produkter. "anmeldelse af nye varer på markedet i DK"

Tror det bliver en ret tung omkostning, at lancere dine varer i DK. Så brug din fantasi. Og gem dine penge til trange tider :)

Ja hvad ved jeg. Jeg er kun murer hehe

Fantasien sætter ingen grænser. :)

God vind til dig.

/Madsen

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 09:05

Hej Charlotte.

Er mærkerne ikke noget nogle af modebloggerne kender? Der findes jo tusinder af dem, "Dagens Outfit"-style.
Man skal være påpasselig med reklame i blogs og med at tilbyde bloggere "lokumsaftaler", men til de bloggere der evt. har skrevet om mærket før, ville det jo være en fantastisk idé at kontakte dem og gøre dem opmærksom på, at varene er billigere hos dig, end de er i England, som du skrev.

Og så, helt urelateret:

Er du vanvittig. Jeg vil slå ihjel, for denne her: 
http://audere.dk/fashion-hjelme/92-pois-hjelm.html

http://audere.dk/img/p/92-274-thickbox.jpg

Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)