Jeg vil høre hvad en hosting på en side som min vil koste i en umbraco løsning. Min side er ITSimple.dk. Det kan godt være den skal udvides med det ene og andet, men det burde jo være gratis i umbraco. Så længe det er ting som er standard.
Vil også gerne høre en pris for at flytte den fra et andet CMS system, der bygger på CSS filer og over i Umbracos system.
Vi kan finde ud af flere betalings former... Er ved at være uddannet IT Ingeniør, så burde kunne levere nogle gode programmør timer eller lignende, hvis dette kunne have interresse!
Jeg kan ikke give dig en præcis pris, men jeg ved at Anders fra Lund & Andresen IT er i stand til at give dig særdeles kompetent rådgivning og en god pris på hostning af din Umbraco løsning.
De er Certified Solution Providers og jeg kan varmt anbefale dem som kvalitets Umbraco hosting leverandører.
Jeg hoster selv nogle Umbraco sites (bl.a. et jeg har lavet for Søndagsavisen - forum.dk) og det kører strålende. Jeg går selv ind og flytter sites og bl.a. har jeg en kunde der i denne uge skal have flyttet et site fra et properitært CMS til Umbraco.
Mange tak for hjælpen. Nu har jeg factsne om hvad en Umbraco løsning koster, så må jeg til at overveje om der skal skiftes. Samtidig hvad jeg i fremtiden vil råde mine egne kunder til. Så rigtig mange tak for hjælpen... Jeg vil helt sikkert vende tilbage på et tidspunkt...