Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på Umbraco hosting for en side som min?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 00:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil høre hvad en hosting på en side som min vil koste i en umbraco løsning. Min side er ITSimple.dk. Det kan godt være den skal udvides med det ene og andet, men det burde jo være gratis i umbraco. Så længe det er ting som er standard.

Vil også gerne høre en pris for at flytte den fra et andet CMS system, der bygger på CSS filer og over i Umbracos system.

Vi kan finde ud af flere betalings former... Er ved at være uddannet IT Ingeniør, så burde kunne levere nogle gode programmør timer eller lignende, hvis dette kunne have interresse!

Mvh

Kristoffer

Dbh Kristoffer

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:33

Kære Kristoffer,

Jeg vil anbefale dig at kigge på FAB:IT.

http://fab-it.dk/umbraco-solutions.aspx

For mine egne kunder tilbyder jeg som regel hosting på egen server der står i England hos Rackspace.

Med venlig hilsen
Dennis Milandt

Fra Odense
Tilmeldt 10. Apr 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:41

Hej Kristoffer,

Jeg kan ikke give dig en præcis pris, men jeg ved at Anders fra Lund & Andresen IT er i stand til at give dig særdeles kompetent rådgivning og en god pris på hostning af din Umbraco løsning.

De er Certified Solution Providers og jeg kan varmt anbefale dem som kvalitets Umbraco hosting leverandører.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 21:39

Hej Kristoffer

Jeg hoster selv nogle Umbraco sites (bl.a. et jeg har lavet for Søndagsavisen - forum.dk) og det kører strålende. Jeg går selv ind og flytter sites og bl.a. har jeg en kunde der i denne uge skal have flyttet et site fra et properitært CMS til Umbraco.

Du kan se mine hostingpriser på www.netopcom.dk

Med flytningen af dit site, så vil det ikke tage mange timer hvis du ikke har flere sider i det.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 181
Skrevet kl. 22:02

Hej Dennis, Morten og Niels

Mange tak for hjælpen. Nu har jeg factsne om hvad en Umbraco løsning koster, så må jeg til at overveje om der skal skiftes. Samtidig hvad jeg i fremtiden vil råde mine egne kunder til. Så rigtig mange tak for hjælpen... Jeg vil helt sikkert vende tilbage på et tidspunkt...

Dbh Kristoffer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)