Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Banklån til 12 procent i rente

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

hej aminoer

Hvad går der galt 12 procent i rente er her nogen der kender andre lånemuligheder? Det esakte beløb er jeg ked af at komme ind på...

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

kommer jo an på mange forhold - sikkerhedsstillelse, private forhold/økonomi, løbetid, hvad er lånet til, tilbagebetaling, osv. osv.

Tror ihvertfald ikke du finder billig privat finansiering.

Mvh

Jesper

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Der er alternativer

Lån i fast ejendom, eller lån pengene af nogen som kan låne i fast ejendom.
Men hvis de siger 12% i rente til dig, så er der fordi de betragter dig som en risiko

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Der er alternativer

Lån i fast ejendom, eller lån pengene af nogen som kan låne i fast ejendom.
Men hvis de siger 12% i rente til dig, så er der fordi de betragter dig som en risiko

Alle Danskere (generaliseret) er en risiko.. at låne penge ud er en risiko i den her tid.


Min bank bruger hundretusinde af penge på at bevise folk om at " vi låner stadigvæk penge ud" men har ikke mødt en eneste der er kunde elelr har snakekt med min bank at de har fået lånt noget:) De bruger vel taktikken "hvis det ser godt ud udefra virker det også til at vi har det godt!".

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

når man bruger ordet "risiko" så menes der "forhøjet risiko"

Hvis du ikke har mødt nogen der har fået et lån, så må det være fordi de ikke har været i stand til at betale lånet, eller så har de været ekstremt dårlige til at sælge sig selv.

Jeg har en kunde der lige har lånt 1,8 mill i Hillerød Danske bank til et nyt service center, og kender flere andre der også har fået nye lån til at udvide.

Banker låner ikke penge ud til dårlige forretninger mere - det skal vi da kun være glade for.

Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer W Hansen:

Der er alternativer

Lån i fast ejendom, eller lån pengene af nogen som kan låne i fast ejendom.
Men hvis de siger 12% i rente til dig, så er der fordi de betragter dig som en risiko

Nej, det er nok nærmere dig som ikke har fingeren på pulsen.

// Jesper

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jesper G:

Nej, det er nok nærmere dig som ikke har fingeren på pulsen.

// Jesper

 

bla bla bla - jaja, hvis du får det bedre af at give alle bankerne skylden for ingen tør låne ham penge - så må du jo gøre det.

Det ændre bare ikke på det faktum, at der starter nye selskaber op hver eneste dag og de fleste gør det for lånte penge. Penge der er lånt i banken.

Banken låner ikke længere penge ud til fantasiprojekter, for det har både de og resten af samfundet efterhånden lært er rigtig-rigtig dyrt.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender du projektet Kristoffer ?

Siden du kan kalde det fantasiprojekt.

Et noget forenklet syn på virkeligheden du har mht. bankerne. Problemstillingen er nok nærmere at bankerne er yderst konservative, hvilket betyder at mange gode ideer også får nej, hvilket ikke er specielt positivt for hverken dig eller mig.

Mvh

Jesper

 

 

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Laugesen:

Kender du projektet Kristoffer ?

Siden du kan kalde det fantasiprojekt.

Et noget forenklet syn på virkeligheden du har mht. bankerne. Problemstillingen er nok nærmere at bankerne er yderst konservative, hvilket betyder at mange gode ideer også får nej, hvilket ikke er specielt positivt for hverken dig eller mig.

Mvh

Jesper

 

 

 

Det var ikke hans projekt jeg kaldte "fantasiprojekt" - det var dem de IKKE lånte ud til

Jeg sagde hans nok var et risikofuld projekt, derfor vil de ha en høj rente.
En ide kan sagtens være god, samtidig med den er risikabel - faktisk er det netop ofte gode ideer der er risikable

Det er sjovt så travlt i har med at påstå jeg ikke ved noget om banker, bare fordi jeg ikke er en rygklapper

Dengang jeg startede på Amino var det et sted hvor folk fik ærlige svar på deres spørgsmål. Det håber jeg stadig det er

Side 1 ud af 6 (57 indlæg)