Hej alle aminoer. Jeg har i de sidste par år skabt events og modeshows i Danmark. I den seneste tid, er jeg begyndt at føle det er tid til at blive på en klub. Og skabe en resultat, det kan i længden blive kedeligt at lave events og proppe dem hver eneste gang. Det ville selvfølgelig ikke være kedeligt hvis det var "pengene" man gik efter. Men det er langt fra det jeg søger. Jeg søger noget med udfordring i, noget hvor jeg kan skabe en såkaldt "hype" om et sted så det bliver besøgt som aldrig før. Man kan sige at jeg har netværket til det, jeg har en database hvor jeg har lidt over 2300 tilmeldte. Vi snakker unge mennesker fra18år og opefter. Som er glade for at gå i byen. Netværket bliver kun større dag for dag. Det som jeg så vil høre er om i har kontakt til nogle steder i København eller omegn. Som muligvis havde brug for en manager? Samt hvor store mulighederne er for at de vil have en når man ikke er den ældste, men har det brede netværk. Jeg er lige pt. 17 år. Fylder 18 om et par måneder. Men har gode resultater fra tidligere klubber jeg har arbejdet på. Samt steder hvor jeg har lavet events. Håber der er nogle som kan være lidt behjælpelige. Med Venlig Hilsen. Zacho / Dz@likecopenhagen.dk |
Club manager, er det muligt?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)