Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3d logo i plastic - hvem kan lave det?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg kunne godt tænke mig, at få lavet vores logo i plastic, som evt. kan hænge ved indgangen eller på væggen på vores kontor. Jeg kender ikke nogen keywords, der har kunne finde et brugbart resultat på google, så nu sprøger jeg herinde.

Er der nogen der kan fremstille et logo i plastic som skal være omkring: 30 x 130 cm

Mange hilsner

Anders

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 15. Aug 07
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:02
Hvor mange stjerner giver du? :

hej,

 

jeg vil foreslå du fik lavet et skilt i SLA, PUR eller lign. Prøv at søge efter rapid prototyping for denne løsning evt. se damvig.com

dbh Anders Højmark

 

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det prøver jeg, tak!

Men der må da være nogen som kun laver logoer, et sted hvor jeg kan få en cirka pris med det samme?

damvig.com ser ud som om laver mange andre ting, og kan ikke finde nogle logo-referencer ?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hov jeg var lidt for hurtig, har fundet en liste med referencer nu.

Men jeg vil genre have flere firmaer, hvis nogen kan anbefale en god og dygtig virksomhed!

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Jeg har et firma, hvor jeg finder leverand'rer gratis for andre virksomheder. Hvornaar skal du bruge det.

se mere om min service her http://www.fokus-leverandoerservice.dk/

Ring  61 28 83 84 hvis du er interesseret b[de som k'ber og som leverand'r eller bar evil have nyhedsbrev engang imellem.

Mvh.

Michael Kousgaard

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hvor dybt vil du have logoet til at være? Tykkelsen er afgørende for hvilken teknik der skal bruges og derved også om vi vil kunne løse opgaven.
Hvis det er omkring 1 cm., så kan det skæres med en vandjet eller laser. Hvis det er tykkere skal det fræses eller støbes.

/Jesper

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen 1 centimeter er nok meget passende :)

Tilmeldt 12. Feb 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Vi kan laserskære bogstaver eller et logo ud,jeg vil dog klart anbefale at du ikke går over 8mm. hvis du vil anvende den teknik.

Bogstaver eller logo kan så monteres på væg med et kliksystem, der giver afstand ind til væggen på 16 mm.

 

med venlig hilsen

Aksel Wiberg

Salg@LaserGraphic.dk

 

Fra Randers
Tilmeldt 14. Jul 09
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

ved 1 stk er det nok billigst at få det fræst ud i plast. Det kan du såmen også få lavet på en maskin fabrik. De fleste maskin fabrikker der har et 5 arksel bearbejdnings center kan lave 3d emner.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 214
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen tak for alle de gode svar forresten, er der nogen der kan fortælle mig hvad, sådan noget typisk koster?

cirka mål: 30 x 130

logoet 30 x 30

tekst: 30x 100 (6 bogstaver)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)