Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg gi'r en bajer!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hola Aminos!

Drinks on me! - til den programmør som vil mødes med mig her i Herning og fortælle/rådgive mig lidt om valg af programmeringssprog med mere, omkring en ide jeg har. Hvis vi tilmed kan holde hinanden ud, er der muligvis grundlag for et samarbejde også..

De bedste hilsner

Rolf Djernæs

Fra N/A
Tilmeldt 28. Sep 08
Indlæg ialt: 148
Skrevet kl. 14:08

Hej Rolf - Kan du komme med en lidt mere udspecificeret beskrivelse, så man ved om det er indenfor ens område :)

Fra Aarhus V
Tilmeldt 16. Jul 07
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 14:18

Hej Rolf,

jeg kan se at du er studerne ude på HIH i Herning, kan være vi skulle mødes i Fredags cafén i morgen over en øl og tage en snak omkring det? :)

Med hensyn til et evt. samarbejde, så har jeg først hul i min kalender i 2010, men det kunne vi jo evt. finde ud af senere, så frem det har interesse :)

Mads Madsen

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:23

Jeg mødes med Mads i morgen - Tak for interessen og hav en god dag! :D

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:28

[Kom til at blande et par tråde sammen...]

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 15:07

Næppe hvis der er tale om indlejret kode i noget hardware. Hvordan kan du rådgive udfra ingenting?

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 15:50

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Brønshøj
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 16:13

Et godt råd herfra ville også være at få en lidt anden tilgang til det end hvad der forespørges - dels giver det ikke den store mening at hive en windows-udvikler ind hvis der skal programmeres web og dels vil et forum (som amino jo er) kunne bidrage med flere synspunkter end bare ét hvilket kan betyde at det ikke bliver valg men diktering af programmeringssprog. Så prøv at spørg her og få mange input fremfor bare ét.

Kim Larsen | kim@soze.dk | soze.dk
alkoholprocent.dk | blomsterdekoratoer.dk | hopogdans.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)