Her herinde. Der er jo rigtig mange Amino'er der i årevis har drevet webshops. I ved jo hvor vigtigt det er med positive referencer om vores service og produkter. Jeg har i længere tid gerne ville have nogle billeder af kunder, der bruger vores produkter. Inspireret af Kenneths blog-indlæg (Kennet jeg har kopieret meget af teksten fra dig - jeg håber det er ok? Ellers så sig til, så redigerer jeg den selvfølgelig) har jeg besluttet mig at sende en mail til tidligere kunder. Jeg skriver således: Kære Lars Det er et stykke tid siden du har handlet hos os, og jeg håber du er tilfreds med produktet og den service der fulgte med. Baggrunden for at jeg kontakter dig i dag, er et ønske om at indsamle referencer fra tidligere kunder. Vi og vores andre kunder er meget interesseret i at høre hvad du synes om os og vores produkter. Jeg håber derfor du vil bruge 5 minutter på at maile din mening tilbage til mig. Fordi vi nu forstyrre dig, på denne skønne efterårsdag, vil vi gerne forære dig en gratis mp3 afspiller, hvis du også sender et billede med af dig imens du bruger dit produkt. På forhånd tak, og rigtig god dag Med venlig hilsen Morten Andersen p.s. vidste du at vi netop har fået Danmarks Hurtigste Elektriske Løbehjul på lager? Klik her og læs mere: Hvad synes i om ovenstående? Jeg spørger kun da det er første gang, og jeg tænkte at der med garanti er nogen der har en masse erfaring på dette område som i måske vil dele ud af? Hilsen Morten |
Ingen der har en mening om dette?
Hilsen Morten