Jeg har selv netop været igennem samme problem, og jeg overvejede mod_rewrite til at sende alle forespørgsler på billeder i domænea/images/ til et php-script, som så hentede billederne fra den anden server og udskrev dem.
Det er dog ikke helt simpelt, men måske findes der en færdig løsning, der kan tweakes, derude?
Kan du ikke bare uploade dem til en mappe på domæneA også?
Det kan jeg godt, men som en doven nordjyde så prøver jeg at eliminere alt uødvendigt arbejde, og det er lidt dobbeltkonfekt at skulle uploade billederne 2 steder.
Det kan godt lade sig gøre. Jeg har selv netop været igennem samme problem, og jeg overvejede mod_rewrite til at sende alle forespørgsler på billeder i domænea/images/ til et php-script, som så hentede billederne fra den anden server og udskrev dem.
Det er dog ikke helt simpelt, men måske findes der en færdig løsning, der kan tweakes, derude?
Nu er det her godt nok en IIS, men hvis løsningen skal være alt for avanceret, så må den endelige løsning være at samle alle domæner på samme server igen. Det er bare ikke lige muligt i en overgangsperiode.