Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Business Card cd´er inkl indhold

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 00:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

På en forespørgsel fra en kunde har jeg været på jagt efter elektroniske visitkort. De såkaldte business card cd''er. Men de koster kassen i DK. 10000 på tilbud http://www.business-card.dk/Tilbud.htm .

Jeg har derfor besluttet mig at få dem lavet i Hong Kong hvor jeg kan få 1000 stk business card cd´er inklusiv datareplikation, 4farve  tryk (billede, logo eller andet), plasticlomme eller cover, told og forsendelse til kr. 8000,-

Er der nogen der er interesseret i at få en levering med så send mig en PM. I skal bare selv stå for indholdet.

Alternativt kan jeg også sætte en elektronisk brochure op hvis I selv leverer materialet (tekst og evt billeder) for et mindre beløb.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:29
Hvor mange stjerner giver du? :
  Hej Morten,

Fik du min telefonbesked i fredags?
I så fald du ikke gjorde, så var det en tilbagemelding på din forspørgelse som du ringede med tidligere på dagen. Vi kan lave de 1.000 visitkort-CD''er inklusiv dataprægning (m. glasmaster), 5-farvet tryk (hvid bundfarve plus 4-farve (CMYK)) og plastiklommer til knap 9.000 kr.

Da vi ikke skal have tingene til Hong Kong eller tilsvarende, så ligger produktionstiden på ca. to uger fra godkendt layout på CD-overfladen og data.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)