Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre..???

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline

Jeg kan sagtens forstå at du er sur og træt af det hele. Det er da også virkelig surt at stå i denne situation, uanset hvordan man er havnet i den. Det vil aldrig kunne betale sig for ham at køre sagen til inkasso eller advokat - så det er nok bare en trussel. Jeg ville forsøge at mødes på halvvejen, og foreslå ham halv skade - dvs. at han sender en kreditnota på 750 kr.

 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline. 

Altså, hvis du ikke vil betale - så skal du lade være. 
Hvis han truer med advokat, så kan du "lege kylling" (hvor man kører mod hinanden og ser, hvem der drejer af først) - for det vil højst sandsynligt ende med at koste ham meget mere at få en advokat til overhovedet at kigge på sagen, end du nogensinde skulle betale ham.
Objektivt, tror jeg ikke han får en advokat ind over. 

Han kan sende den til inkasso, men de kan ikke stille meget op, når der ikke foreligger en kontrakt. 

Hvis I alligevel er pisseuvenner og fjender4life og håndtegn og alt muligt - så er der jo ingen grund, til at forsøge at komme ud af det mindeligt. Så kan du ligeså godt bare række ham en fuckfinger og nægte at betale. 

Det diplomatiske løb er vist kørt. 

 

 

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

uhh... det er en svær en denne her.. Det er virkelig ikke nemt..!

Jeg er ikke sådan en type person der gider at køre det her i langdrag for 1500 kr.. det er bare surt man ikke får det man bestiller, og at han så kræver penge for et uprofessionelt stykke arbejde, er bare ikke fair.. men som i har sagt,- SØRG FOR EN KONTRAKT.. dette vil jeg sørge for fremover.. Smile

Jeg har foreslået ham at vi slår halv skade, jeg har ikke fået det jeg har bestilt, og han får nogle penge for det arbejde han har udført.. Nu er jeg bare spændt på hvad han svare...!

Hvad synes i om den beslutning?? Er det dumt af mig.? Gider bare ikke bruge mere krudt og energi på det.. Hvis i forstår hvad jeg menerWink 

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Caroline. 

Jeg synes, det lyder som en god beslutning.  Især med at du ikke gider bruge tid og energi på det - for den slags, kan hurtigt æde én op. Brug du hellere din energi på din grafik, og så skal du hurtigt få de penge og karmaen tilbage :)

(Næææh, hvor blev det en værre tøsetråd lige pludselig :-)) Skal vi også dele indretningstips? ;-)

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Sålænge du ikke har skrevet under på en aftale er der vel ingen grund til du skal betale... For en god ordens skyld bør sende udkastne retur du kan skrive til ham at du ikke vil modtage nogen vare fra vedkomne og ikke agter at betale...mvh preben 

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja.. hvor er min karma henne.. Smile

 

Griner.. Big Smile

Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 566
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er et råd jeg fik af min advokat jeg stod engang i ligende situation...

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Preben:

Jeg prøvede at skrive til ham, at jeg ikke ønskede flere udkast, og at jeg ikke havde lyst til at betale for en vare, der overhoved ikke er blevet som aftalt.. og så fik jeg den trussel med advokat stukket i hovedet.. Jeg er ikke en type der gider bruge mere energi på det.. hvis han vil gå med til at slå halv skade, så er jeg ude af den, på en nogenlunde mindelig måde. hellere det end at blande advokater ind i det... Smile Kan man løse tingene på en ordentlig måde, vil je til enhver tid synes at det er det man skal gøre.. Smile

 

 

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Forresten, vil jeg mene at det er til din fordel, at du tilbyder halv skade. Det vil en advokat se som at du gerne vil samarbejde og finde en løsning på problemet :·)

Fra Give
Tilmeldt 13. Feb 09
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle:

Lige præcis.. Smile

 

Jeg vil jo også gerne sikre mig den smule jeg kan, hvis han nu køre den videre.. jeg er i hvert fald beslutte på at jeg ikke betaler det fulde beløb..

Side 3 ud af 6 (54 indlæg)