Hej alle Aminoer
Jeg har gået med en ide til et nyt spise koncept, og vil høre jeres mening om ideen. det kommer af at når man er i byen med venner/familie, og det så bliver spise tid, så er der så meget forskelligt at vælge imellem, og hvor det så er at når man skal til at vælge spise sted, så bliver der hårdt argumenteret for hvor man skal spise, eller mere præcist hva slags mad man skal spise, nogen vil spise på Mc'donadls, andre på Shawarma House, og andre vil have sund mad som feks. "sunset" tror jeg nok det hedder. Og her er min ide hvorfor ik lave en fastfood butik med mix af det hele, så alle kan få deres ønsker opfyldt i den samme butik. det er et groft billede af konceptet, men vil lige starte med at høre nogle meninger. i må også meget gerne komme et input til finpudsning af ideen. så hva synes i er den ideen hot or not?
|
I Asien er det meget almindeligt med sådan spise steder, og jeg syntes de fungere super godt.
Det er typisk en samling af "gade køkkener" i bedre omgivelser også deles de om kasseapperat osv.
Man kan meget nemt prøve lidt af hvert, ligsom der er noget for alle.
Hvorvidt det kan løbe rundt i Danmark hvor råvare og lønninger er noget højere er jeg dog lidt tvivlende omkring.