Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hva siger til "Alt i en"

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer

Jeg har gået med en ide til et nyt spise koncept, og vil høre jeres mening om ideen. det kommer af at når man er  i byen med venner/familie, og det så bliver spise tid, så er der så meget forskelligt at vælge imellem, og hvor det så er at når man skal til at vælge spise sted, så bliver der hårdt argumenteret for hvor man skal spise, eller mere præcist hva slags mad man skal spise, nogen vil spise på Mc'donadls, andre på Shawarma House, og andre vil have sund mad som feks. "sunset" tror jeg nok det hedder.

Og her er min ide hvorfor ik lave en fastfood butik med mix af det hele, så alle kan få deres ønsker opfyldt i den samme butik. 

det er et groft billede af konceptet, men vil lige starte med at høre nogle meninger. i må også meget gerne komme et input til finpudsning af ideen.

så hva synes i er den ideen hot or not?

Fra Holstebro
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 21:48

I Asien er det meget almindeligt med sådan spise steder, og jeg syntes de fungere super godt.
Det er typisk en samling af "gade køkkener" i bedre omgivelser også deles de om kasseapperat osv.
Man kan meget nemt prøve lidt af hvert, ligsom der er noget for alle.

Hvorvidt det kan løbe rundt i Danmark hvor råvare og lønninger er noget højere er jeg dog lidt tvivlende omkring.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:10

I lufthavnen i Amsterdam er flere fastfoodkæder faktisk samlet - burger, pizza, sandwich osv., det er de rigtige kæder, men man sidder samme sted og spiser ligemeget hvad man bestiller. Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:16

Uden at skulle ødelægge din ide, så får du nok aldrig McDonalds med på det der... Deres restauranter ligger nøje udvalgt, og de vil næppe foretrække at ligge op og ned af konkurrenterne, med mindre det er mange mennesker dagligt, som f.eks en lufthavn eller et storcenter...

Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:25

En mix af  forskellige slags mad, ikke forskellige butiks kæder, man laver da bare noget fastfood der minder om f.eks Mc.donalds, det skal jo ikke være deres mad. skal jo konkurrer mod f.eks kæder som mc.D.

Det skal være en butik hvor man kan bestille alt slags mad, og menuen er selvfølgelig ens egne.

Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min personlige holdning..

Hvis du skal lave sådan et sted hvor temaet er at I laver alt muligt forskelligt så skal I jo netop kunne alt. Det vil kræve pizza-ovn, kebab-karrusel, bøfstegeplade, salatbar, "sammensæt din sandwich bar", ønskebrønd (læs. friture) og en hulens masse andet grej som er MEGA dyrt.

Faktisk kan jeg bedst li' steder med få retter - så jeg ikke skal tage stilling til så meget, desuden ved man som regel at råvarerne har en god omsætning, så de ikke bliver gamle. Må nok give Ramsey ret - hold dit menukort simpelt.

Men hey! Det sidste succesfulde world wide restaurant koncept er helt sikkert ikke opfundet endnu, så lad dig ikke bremse af så gammeldags holdninger som mine..

/Tejs

Tilmeldt 22. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:06

Alle Malls i USA med respekt for sig selv har fælles spisepladser til de omkringlæggende kæder. Det er smaddergodt, for sønnen vil ha´burger, datteren en sub, moderen pizza og faderen skal have tacos. Alligevel spiser de sammen uden at skulle skændes om hvilken restaurant de skal vælge!

Har altid undret mig hvorfor det ikke er kommet til de danske centre!

Henrik Bjørnemose Andersen www.isail.dk

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 01:16

Til gengæld samler amerikanerne også eksempelvis Pizza Hut og Taco Bell i én og samme butik - hvilket betyder at en virksomhed der er god til at lave Taco's står for produktionen af din slatne, frosne pizza - og dét holder bare ikke en meter.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)