Umiddelbart har jeg ikke en finger at sætte på siden designmæssigt - rigtig flot!
URL og SEO-mæssigt kunne det måske være en idé at tilpasse url'erne:
Fx. url'en på "Brugertilbud" hedder "http://kv.digitalize.dk/browse_jobposts.php" .. hvilket ikke siger så meget om at det er brugertilbud der er på den side :-).. bare et eksempel - det går igen i de øvrige url'er.
På siden "Grupper" står meta tagen for description på engelsk: <meta name='Description' content="Browse the groups on our social network." /> og når nu siden er på dansk, så ville det måske være en idé at ændre dem til dansk :-)
God fornøjelse med projektet! :)
Mange hilsner,
Christian
Hej Christian.
Tak for din flotte kommentar!!
...der er nu et par design-ting der godt kan optimeres på...men shysss...vi siger det ikke til nogen ;-)
Der har indtil nu OVERHOVEDET ikke været nogen form for søgemaskine-optimering på sitet, og jeg når det heller ikke inden lancering. Det er dog bestemt ikke et område jeg har til hensigt at overse, jeg må bare erkende, at nogle ting må vente lidt.
Smil
Rikke
PS. I er MEGET velkomne til at oprette en profil på sitet og prøve funktionerne af, da det er selve funktionaliteterne på side der mangler mest test på.
Jeg er i tvivl om hvad det koster at være bruger af siden - altså logge sig ind som medlem??
Efterårshilsner
Sanne
Hej Sanne,
Det er gratis at oprette en profil på siden.
Nu hvor sitet kører i test, vil du, når du opretter en profil, få adgang til alt på sitet.
Når sitet bliver lanceret, vil det stadig være gratis at oprette en profil, og du vil have udvidet adgang de første 48 timer efter oprettelsen. Vil du have fuld adgang til alle funktionaliteter på sitet skal du betale for abonnement.
Opretter du en gratis profil på portalen vil du under "Profil" og "Betaling" kunne se de nuværende vejledende priser for at være betalende profil med adgang til alt, herunder også at oprette reklamer på sitet samt reklamere for sin virksomhed.
Lige en hurtig kommentar: Hvorfor er der de der betalingskort i bunden? Selvom man måske skal købe en profil senere hen udsender det måske et forkert signal. Det er mere brugbart på webshops, tror jeg.
Nu har jeg oprettet KV Business Profil (ved ikke helt om min webshop egentlig passer ind i konseptet - men det er jo lidt ligemeget). Det gik fint - både med oprettelse og betaling ser det ud til. Dog mangler jeg, at jeg kan åbne handelsbetingelser evt. i et nyt vindue, inden jeg sætter flueben - at jeg accepterer.
Da jeg oprettede et brugertilbud gik det lidt galt
Jeg udfyldte felterne på første side, næstefter uploadede jeg et billede af produktet, men opdagede så, at jeg havde skrevet forkert i overskriften på forrige side. Jeg klikkede på "brugertilbud oplysninger" øverst - kom tilbage til siden og rettede og gemte - men så kunne jeg ligesom ikke komme videre. Jeg kunne gå til billede - men ingen mulighed herfra til at komme til betaling (eller hvad det nu er der er næste side i processen) - (hvilket får mig til at tænke på, om det kunne være en ide at vise, hvor i processen jeg er).