Laaaangt om længe er min karriereportal klar til at blive testet inden den endelige lancering.
Vi mangler stadig nogle ting hist og her, men min fokusgruppe er allerede godt igang med at komme med feeedback, og jeg hører også gerne feedback fra alle jer Amino'er, som nu ser sitet for første gang og med helt friske øjne.
Sitet er kun for kvinder, men er du mand, må du alligevel gerne oprette en profil - den bliver så enten slettet eller omdannet til en gæste-profil, når sitet bliver lanceret.
Da dette helst ikke skal ændres til en ligestillings-debat, vil jeg meget gerne såfremt kommentarer kan gå på sitet og ikke på konceptet ;-)
Iøvrigt kører selve konceptet dog allerede med stor success, og jeg har afholdt mere end 40 arrangementer for medlemmerne i hele landet og mødt 100-vis af af medlemmerne af KarriereVeninder. Koncepter bliver derfor IKKE ændret.
Når du bor i udlandet kan du vælge "Udlandet" og efterfølgende skrive det det norske postnummer.
Betalingen kører i test, så du kan godt foretage betaling, men du får ikke noget for det ;-) Det er dog alletiders chance for at bruge dit dankort uden at blive trukket.
Dertil kan du endnu ikke se, præcis hvad du køber som betalende profil - denne oversigt skal laves først.
Det skal nok blive rigtig godt, så snart folk får kendskab til det.....
Jeg kan godt lide designet, men jeg blev først lidt forvirret, fordi du kaldte det for en karriereportal. Det gav mig nogle andre indre billeder end det jeg så. Anyway....det holder helt sikkert det der, så fyr den af ;o)
Umiddelbart har jeg ikke en finger at sætte på siden designmæssigt - rigtig flot!
URL og SEO-mæssigt kunne det måske være en idé at tilpasse url'erne:
Fx. url'en på "Brugertilbud" hedder "http://kv.digitalize.dk/browse_jobposts.php" .. hvilket ikke siger så meget om at det er brugertilbud der er på den side :-).. bare et eksempel - det går igen i de øvrige url'er.
På siden "Grupper" står meta tagen for description på engelsk: <meta name='Description' content="Browse the groups on our social network." /> og når nu siden er på dansk, så ville det måske være en idé at ændre dem til dansk :-)
Det skal nok blive rigtig godt, så snart folk får kendskab til det.....
Jeg kan godt lide designet, men jeg blev først lidt forvirret, fordi du kaldte det for en karriereportal. Det gav mig nogle andre indre billeder end det jeg så. Anyway....det holder helt sikkert det der, så fyr den af ;o)
Jack
Hej Jack,
Det er rigtigt, at det ikke er en karriereportal i traditionel forstand - en netværksportal med fokus på karriere og sociale events er en mere rigtig betegnelse.
Tusinde tak for din ros - jeg gør aaalt hvad jeg kan, for at fyre den af :-)
Det med kendskabet har du helt ret i. Man kan have en nok så fantastisk portal, hjemmeside, webshop mv. men det hjælper intet, hvis ingen kender den. Jeg har dog en basis kundekreds at starte op på, men skal, så snart portalen kører og er fri for de indledende børnesygdomme mv. have hjælpe til en forhåbenlig masse dejlig PR (og reklame).