Hmmm... hvilken adresse kommer de der Steve-copy-cat mails fra? Mvh |
Herfra: lekkim <123lekkim@gmail.com>
Hmmm... hvilken adresse kommer de der Steve-copy-cat mails fra? Mvh |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Herfra: lekkim <123lekkim@gmail.com> |
lidt træt af vi ikk har fundet ud af hvem det er endnu.... en eller anden med meget fritid :) |
M dfdf
Det er i øvrigt helt sikkert ikke Steve. Det kan man tydeligt læse - ham her er slet ikke nær så kreativ... synes slet ikke det er særlig sjovt - men sådan er det nok med en dårlig kopi |
Ja, synes også der er noget med sproget. Steve laver ikke ret mange stavefejl, og starter sine sætninger med store bogstaver osv. - Peter |
Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com
Vi kan jo skrive til adressen og spørge? |
ha ha ha - jeg kommer da lige i tanke om at jeg på et tidspunkt skrev til ham - det havde jeg helt glemt. Morede mig over at han også satte mit navn i »citationstegn«.... Jeg skrev: > -------------------------------------- Og han svarede: -------------------------------------- Hej "Helle" |
Nåhr...hvor sødt |
Ja - det er så sødt, at jeg nu har helt dårlig samvittighed over at offentligøre det her |