Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et poolbord med congolesisk parykpincher hår ?

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 23. Sep 08
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 19:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

hehehe...  modtog denne mail idag.

----------------------------

Kære Kim,

Jeg har været forbi din udmærkede hjemmeside, cueshop.dk, og erfaret at du sælger alskens udstyr til billard- og pool-spillere.
Årsagen til at jeg kontakter dig, er, at jeg har et produkt, som muligvis kunne være interessant for dig, at forhandle.

Der er tale om førsteklasses pincherborde (pool), håndfremstillede i Congo. Bordene er af cedertræ, og tæppet er vævet af 100% parykpincher hår, som er både blødt og solidt.
Vore test har vist at pincher-tæpperne holder i gennemsnit 231% bedre end andre førende borde.

Da der er tale om et produkt af meget høj kvalitet, er vi naturligvis på udkig efter de bedste forhandler, og vi har vurderet at du kan leve op til vore strenge krav.

Bordene sælges enkeltvis fra vores produktion i Congo, og der er en leveringstid på ca. 3 uger. Det er ikke pt. muligt at opnå rabat ved køb af flere borde, ganske enkelt fordi efterspørgslen på dem i øjeblikket er overvældende.

Prisen per bord er 16.995,00 DKK ekskl. moms. Fragten per bord løber op i 340,00 DKK ekskl. moms (med skib fra Afrika).
Ønsker du bordene i Luxus-deluxe udgaven hvor siderne er beklædt med ål, påløber der en meromkostning på 1.995,00 DKK per bord.
Det er endvidere muligt at bestille kasser med kugler til bordene, ligeledes i cedertræ, med kerne af brunkul. Disse koster 1.500,00 DKK per kasse (20 kugler).

Bordene vejer ca. 300 kilo stykket, og er efter internationale mål (8ft).

Vi har forhåndsreserveret 16 borde til dig, såfremt du er interesseret, og at dømme efter ynglen iblandt vore aber lige pt. vil vi kunne producere op imod 50 ekstra borde inden årets udgang.

Lad mig vide om det er noget der kunne have din interesse. Jeg holder reservationen én uge fra dd.
Du er ligeledes velkommen til at skrive til mig, såfremt du har uddybende spørgsmål eller ønsker yderligere information.

På forhånd tak for din tid.

Ærbødigst
Steve Bruges
Bruges Exotic Ltd.
Lumumbashi - Congo

M  dfdf

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 19:29

Hvor er den fantastisk! Hahaha - nu vil jeg gå hjem, måske falder jeg over et på vejen.

Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:42

Den tager prisen!!! Big Smile 

Kim Raufort:

Det er endvidere muligt at bestille kasser med kugler til bordene, ligeledes i cedertræ, med kerne af brunkul. Disse koster 1.500,00 DKK per kasse (20 kugler).

Bordene vejer ca. 300 kilo stykket, og er efter internationale mål (8ft).

Vi har forhåndsreserveret 16 borde til dig, såfremt du er interesseret, og at dømme efter ynglen iblandt vore aber lige pt. vil vi kunne producere op imod 50 ekstra borde inden årets udgang.

Priceless!!!

Thank god for Google translate!

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:53
Fra Donguan, Guangdong, P.R. China
Tilmeldt 14. Sep 09
Indlæg ialt: 213
Skrevet kl. 19:59

Så bliver man jo nærmest helt mundlam.

Gad vide hvem der har så meget ekstra tid!? Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 20:09

Med al ære og respekt for Hr. Steve Bruges, så er dette da helt sikkert et af de bedre breve af slagsen jeg har læst!!!

Der er trods alt brugt lidt tid på at udvælge målgruppe. Det er oversat ganske fint, og der bliver brugt danske tegn.

Hilsen Morten

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 20:17

Haha.. manden er ikke helt uden humor ;-)

Jeg tror nu roligt vi kan regne med at han sidder iblandt os her i Danmark!
Synes ikke hans breve der er gengivet i de tidligere tråde ligner "Google-oversættelser" på nogen måde.

Mvh
Peter

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Silkeborg
Tilmeldt 11. Aug 06
Indlæg ialt: 743
Fra  Kommunikationspartiet Renegade Leadership Skrevet kl. 20:52

Allan.:

Kasper Hansen:
Thank god for Google translate!

Tror ikke du skal regne med, at det er oversat af Google translate ;-)

Helt enig, Allan ;-)

Hvis det var, ville oversætterbureauerne for alvor skulle til at dumpe priserne - for der er kælet for detaljen i denne mail!

Fra Ballerup
Tilmeldt 9. Mar 09
Indlæg ialt: 133
Skrevet kl. 21:03

Kim Raufort:
Ønsker du bordene i Luxus-deluxe udgaven hvor siderne er beklædt med ål, påløber der en meromkostning på 1.995,00 DKK per bord.

Genialt, sider beklædt med ål.! haha

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:16

Jubiii - Steve er tilbage Big Smile

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)