Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skraldespands-vasker... Nå nå ;)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Sep 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja sad lige og så Tv2 her tidligere i dag..

Kom så et indlæg om en mand der havde startet et firma hvor han tilbød at gøre folks skraldespand ren!.Det var da meget sjovt fundet på, og gik vist meget godt... Kunne være det var i den dur man skulle gå :)

Tidligere overvejede jeg at starte i transportbranchen, men valgte af forskellige grunde at skippe projektet ..                                                                                                                                                                          Måske man skulle  overveje at kontakte butikker, og spørge om de skulle have vasket deres skilte?.

Eller har i en go/sjov/spændende ting til hvad dagens Danmark (butikker) måske mangler lidt af? Om ideén er ny eller gammel gør ej spor!

Lige fra rengøring til til til kørelse :)                                                                                                                      Håber på nogen spændende forslag.

Ha en go aften!Stick out tongue

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:19

Jeg ville være helt vildt glad, hvis der kom en forbi på arbejdet, og gjorde min bil ren indvendig og egentlig også udvendig... Jeg ville faktisk gerne tegne et fast abonnement på sådan en ydelse. Har i hvert fald ikke hørt om nogen som gør det - men tror at der godt kunne være interesse for det Wink

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:25

Helle - houseofkids.dk:

Jeg ville være helt vildt glad, hvis der kom en forbi på arbejdet, og gjorde min bil ren indvendig og egentlig også udvendig... Jeg ville faktisk gerne tegne et fast abonnement på sådan en ydelse. Har i hvert fald ikke hørt om nogen som gør det - men tror at der godt kunne være interesse for det Wink

ENIG! Cool

Tilmeldt 7. Sep 09
Skrevet kl. 19:29

Nemlig ja!. Denne idé har jeg også tænkt på for noget tid siden, godt jeg ikke er den eneste da jeg synes den måske var lidt for tosset!                           Men alligevel, der er vel ikke noget der er for tosset til denne verden? Stick out tongue.. Men ja man kunne jo godt lave et slags muliti-service  firma der bla rengørede biler mm..

Kom da endelig med flere hvis hovedet kan klare det!

Mange tak for svaret..

Tilmeldt 7. Sep 09
Skrevet kl. 19:31
Go´dav Fashion-Seller
UHA!...
jeg begynder i dag hvor er bilen? Cool
Tilmeldt 7. Sep 09
Skrevet kl. 19:33

Ved ikke lige hvad der skete

Tilmeldt 21. Jan 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 19:35

Gå ind på Google og søg på "bilvask", og vupti, så er der flere der tilbyder at komme ud til kunden og ordne bilen både ude og inde.

Tilmeldt 7. Sep 09
Skrevet kl. 20:34

Hvad tror i så med , rengøring af døre, lygtepæle, postkasser. ved boligforeninger... områder med boligblokke... ?

Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 20:48

Transporten2009:

Hvad tror i så med , rengøring af døre, lygtepæle, postkasser. ved boligforeninger... områder med boligblokke... ?

Det er vel det de har viceværter til - når de altså ikke drikker kaffe Wink

Tilmeldt 7. Sep 09
Skrevet kl. 19:30

JA det er faktisk deres job, Men ingen .... og jeg mener ingen steder bliver det gjort ;)....

Sikkert kun fordi det er mig der er så tosset og går og kigger på om lygtepæle etc, er rene ;)..

Nok bare mig der er okay sær HEHE

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)