Kom så et indlæg om en mand der havde startet et firma hvor han tilbød at gøre folks skraldespand ren!.Det var da meget sjovt fundet på, og gik vist meget godt... Kunne være det var i den dur man skulle gå :)
Tidligere overvejede jeg at starte i transportbranchen, men valgte af forskellige grunde at skippe projektet .. Måske man skulle overveje at kontakte butikker, og spørge om de skulle have vasket deres skilte?.
Eller har i en go/sjov/spændende ting til hvad dagens Danmark (butikker) måske mangler lidt af? Om ideén er ny eller gammel gør ej spor!
Lige fra rengøring til til til kørelse :) Håber på nogen spændende forslag.
Jeg ville være helt vildt glad, hvis der kom en forbi på arbejdet, og gjorde min bil ren indvendig og egentlig også udvendig... Jeg ville faktisk gerne tegne et fast abonnement på sådan en ydelse. Har i hvert fald ikke hørt om nogen som gør det - men tror at der godt kunne være interesse for det
Jeg ville være helt vildt glad, hvis der kom en forbi på arbejdet, og gjorde min bil ren indvendig og egentlig også udvendig... Jeg ville faktisk gerne tegne et fast abonnement på sådan en ydelse. Har i hvert fald ikke hørt om nogen som gør det - men tror at der godt kunne være interesse for det
Nemlig ja!. Denne idé har jeg også tænkt på for noget tid siden, godt jeg ikke er den eneste da jeg synes den måske var lidt for tosset! Men alligevel, der er vel ikke noget der er for tosset til denne verden? .. Men ja man kunne jo godt lave et slags muliti-service firma der bla rengørede biler mm..
Kom da endelig med flere hvis hovedet kan klare det!