Vi ved ikke, hvor meget vi skal fortælle og hvad vi ikke skal fortælle. Vi regner med, at fortælle om konceptet, men skal vi også fortælle om de kommende ting på hjemmesiden, som kunne have interesse for kunden? Vi regner med at presenter det hele via PowerPoint, er det en god ide? Skal vi fortælle, hvor mange besøgende/sidevisninger vi regner med at få? Eller skal vi holde os fra sådanne ca-tal. Vi har fået tildelt en time med direktøren, men hvor meget af timen ”plejer” man at bruge på at fortælle om tingene inden man går over til spørgsmål/aftale om evt. samarbejde? Hjemmesiden er en side til beregning af mobilabonnementer og kunden er en af de store udbydere af mobil abonnementer i Danmark, så de har penge nok til selv, at lave en side magen til vores. Ville det derfor være en god ide, at få dem til at skriveunder på en NDA eller risikere vi bare at de ikke ville snakke med os? På forhånd tak for hjælpen Kristian |
Hjælp til første det møde
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
- 1
Indledningsvis vil jeg nok starte med at fortælle kort om den og så præsenterer den... (har I evt. lavet en prøveside?), men ellers går mødet nok helt af sig selv. I skal bare være klar med svar på alt tænkeligt, så det i måske ikke siger under fremvisningen, alligevel kan besvares efterfølgende. I må for alt i verden ikke virke usikre og dette kan undgås ved at kende alle svar på forhånd... |
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)