Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster sådan et website?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er i det store og hele enig med Mikkel i at det ikke "bare" er en Wordpress installation han skal have fat i. På den anden side er det svært at være meget konkret når oplysningerne om projektet er så sparsomme som de trods alt er. Afhænger også lidt af skaleringen, målgruppen m.m.

Jeg er af den opfattelse at det kan være voldsomt overkill at begynde at hyre konsulenter på dagsbasis, projektledere m.m. hvis der er tale om et hobbyprojekt man gerne vil løbe i gang, og så se om det udvikler sig derfra. De fleste succeser på nettet er trods alt startet op med noget ganske basic, og når besøgstallet så har taget fart har man videreudviklet.

En open source løsning i f.eks. Joomla kunne være et godt sted at starte, hvis man ønsker store interaktivitet, og gerne vil gøre siden til et community.

Altså, det er i mine øjne slet ikke umuligt at starte op for ganske få kroner. Det kan så godt være at man skal ud og investere nogle flere når/hvis projektet tager fart, men i første omgang kan det være alt rigeligt med Wordpress eller Joomla (afhængigt af behovet) for at prøve sit koncept af.

Har man en halv million at spytte i konceptet fra dag 1 er det naturligvis en anden sag, og så har man nogle helt andre muligheder.

Jeg kan stadig kontaktes på peteragholmstrand@hotmail.com for en uforpligtende snak om muligheder og begrænsninger i forskellige løsninger.

Mvh
Peter Holmstrand

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 19:50

Hej Bennie

Tak for dit input, håber snart dit site er klart ser spændende ud;-)

Bedste hilsener - Christoffer

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 20:00

Hej Mikkel

Tak for hjælpen. Der er ingen tvivl om at det ville være super med en konsulent etc. men tror det er vigtigt at kigge på at dette er et hobby projekt, og derfor som jeg skriver ikke et projekt jeg skal leve af.

Det er sikkert også min manglende evne til at beskrive hvad jeg har brug for, når jeg skriver at det skal være noget i retning af amino, for det er bestemt ikke på samme niveau.

Jeg takker for dit svar og tager dig måske op på en snak hvis du har en halv time en.

Bedste hilsener - Christoffer

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 20:10
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:10

Christoffer H-C:

Jeg takker for dit svar og tager dig måske op på en snak hvis du har en halv time en.

Helt sikkert, du ringer bare, det koster heldigvis ikke noget at give en hånd til en med-iværksætter :o) Det er altid godt for dig at få sat tingene i perspektiv.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Skrevet kl. 23:06

Det lyder super, mange tak for hjælpen indtil videre.

Mvh Christoffer

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)