Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 Hej Aminoer Jeg har en idé til et fritidsprojekt. Jeg har ikke meget forstand på at programmere som det sikkert også vil skinne igennem, på min beskrivelse af hvad man skal kunne på dette site. Der skal være en forside, med 7 tilhørende underside. Med mulighed for yderligere et par underliggende tilmeldingsmuligheder. Det er med fast skabelon dermed mener jeg, at der ikke skal findes på 7 nye designs etc. Men det meste kan genbruges fra forsiden, hvis det giver mening? Konceptet er lidt som amino, blot meget mere enkelt, og naturligvis andet indhold, men det skal være muligt at skrive indlæg samt evt. oplade billeder af ens projekter. Brugeren skal kunne login, og skifte billeder og tekst på ovenstående annonce, samt skrive nye indlæg. Der skal være en til salg side, hvor man skal kunne søge på 5 forskellige faktorer, f.eks. farve, størrelse etc. Der skal ikke være nogen form for shop tilknyttet, da dette er et gratis site. Hvis der er muligt med et CMS system hvor man kan styr sine metatags fra, så vil dette være en rigtig stor hjælp, med sådan et tilknyttet. Jeg har igen krav til hvad det skal kodes i, men gode råd modtages med kys hånd. Jeg har gået længe og overvejet hvad sådan et site vil koste og få sat live. Jeg er naturligvis helt med på at det ikke er muligt ud fra ovenstående og komme med en præcis pris, men hvis nogen har en idé og har lyst til at høre mere om sagen, er de naturligvis velkomne til at kontakte undertegnede. Når du læser ovenstående skal du huske at det er et fritidsprojekt og der ingen deadline er, derfor hold dig endelig ikke tilbage blot fordi du pt. Er booket op. Jeg har tålmodighed, hvilket jeg naturligvis også håber kan være med til, at jeg få nogle rigtig skarpe bud på prisen af dette, ellers bliver det aldrig til noget;-) Bedste hilsener - Christoffer |
Hej Christoffer
Det lyder helt bestemt som om du har brug for WordPress - og det er helt gratis. Der kan være lidt bøvl med opsætning, men det er småting.
Se gerne min hjemmeside, hvor du også kan se et par flasskabeloner : http://www.lindegaard-larsen.dk.
hilsen Bennie