Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster sådan et website?

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 21. Sep 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Normal 0 21 false false false DA X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4

Hej Aminoer

Jeg har en idé til et fritidsprojekt. Jeg har ikke meget forstand på at programmere som det sikkert også vil skinne igennem, på min beskrivelse af hvad man skal kunne på dette site.

Der skal være en forside, med 7 tilhørende underside. Med mulighed for yderligere et par underliggende tilmeldingsmuligheder.

Det er med fast skabelon dermed mener jeg, at der ikke skal findes på 7 nye designs etc. Men det meste kan genbruges fra forsiden, hvis det giver mening?

Konceptet er lidt som amino, blot meget mere enkelt, og naturligvis andet indhold, men det skal være muligt at skrive indlæg samt evt. oplade billeder af ens projekter. Brugeren skal kunne login, og skifte billeder og tekst på ovenstående annonce, samt skrive nye indlæg.

Der skal være en til salg side, hvor man skal kunne søge på 5 forskellige faktorer, f.eks. farve, størrelse etc.

Der skal ikke være nogen form for shop tilknyttet, da dette er et gratis site.

Hvis der er muligt med et CMS system hvor man kan styr sine metatags fra, så vil dette være en rigtig stor hjælp, med sådan et tilknyttet.

Jeg har igen krav til hvad det skal kodes i, men gode råd modtages med kys hånd.

Jeg har gået længe og overvejet hvad sådan et site vil koste og få sat live. Jeg er naturligvis helt med på at det ikke er muligt ud fra ovenstående og komme med en præcis pris, men hvis nogen har en idé og har lyst til at høre mere om sagen, er de naturligvis velkomne til at kontakte undertegnede.

Når du læser ovenstående skal du huske at det er et fritidsprojekt og der ingen deadline er, derfor hold dig endelig ikke tilbage blot fordi du pt. Er booket op. Jeg har tålmodighed, hvilket jeg naturligvis også håber kan være med til, at jeg få nogle rigtig skarpe bud på prisen af dette, ellers bliver det aldrig til noget;-)

Bedste hilsener - Christoffer

www.importbilen.com den nemme vej, til din næste drømmebil. 

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:23

Hej Christoffer

Det lyder helt bestemt som om du har brug for WordPress - og det er helt gratis. Der kan være lidt bøvl med opsætning, men det er småting.

Se gerne min hjemmeside, hvor du også kan se et par flasskabeloner : http://www.lindegaard-larsen.dk.

hilsen Bennie

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 16:26
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Hej Christoffer.

Det lyder som noget, jeg helt sikker kan hjælpe dig med. Pris venter vi lidt med, så send mig blot en ganske uforpligtende mail på adressen mail@simontoerring.dk - så snakker vi om det derfra. Hvis du altså kan vente med at få det lavet til i næste uge, hvor jeg igen har tid til at tage nye ordrer ind.

Med venlig Hilsen

Simon Tørring

Fra Næstved
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 562
Skrevet kl. 16:30

Change the story of your business into a story of success - www.231milesfromberlin.com

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 16:33
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christoffer

Det lyder _bestemt_ ikke som om at du "bare" skal have fat i Wordpress, det lyder i mine ører 100% som om at du skal teame op med en der kan hjælpe dig med at få gjort det klart hvad dit projekt egentlig indebærer, få skrevet en kravsspecifikation og generelt få tjek på at alle dine planer og ideer holder i den virkelige verden.

Ellers render du panden mod en mur over alskens lykkeriddere der misforstår dit koncept ligeså meget som dig selv, og forsøger at slå dig for dine spareskillinger uden hverkan han eller dig er helt klar over hvad det egentlig er i forventer.

Så mit råd er at du enten skal finde en partner med mere insight i Internettet og det at drive en virksomhed online, eller slet og ret hyre en konsulent en dags tid til at gennemgå projektet med dig og få skrevet noget ned du kan bruge til at indhente tilbud med.

Hvis nu du vil være helt sikker på at det bliver gjort korrekt så hyrer du en projektleder, som kan køre projektet for dig, sikre at leverandører overholder deres aftaler og at det du betaler for også matcher det du får.

For at forsøge at svare dit spørgsmål, så har Martin selv på et tidligere tidspunkt udtalt at Amino-softwaren har kostet "langt over 300.000kr" og det er nogen tid siden og sitet har udviklet sig meget siden. Så du skal nok forvente at det kommer deropad :)

Under alle omstændigheder er du ihvertfald velkommen til at kontakte mig hvis du har nogen spørgsmål, jeg lever netop af at hjælpe folk med denne slags projekter, dvs. både projektledelse, rådgivning og udvikling. 

Du kan fange mig på mmc@mc-solutions.dk el. 41 28 28 08

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 16:38
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mikkel har en god pointe. Du får ikke noget ud af selv at sætte et wordpress CMS op, hvis du ikke har kompetencerne til det. Du skal have udarbejdet en ordentligt kravsspecifikation for websitet og have en med kompetencerne iorden til at kigge på det for dig. Har du ikke pengene til at høre en professionel, så find en partner med bedre teknologisk indsigt og sæt dig ned sammen med ham.

Hermed ikke sagt, at dette system ikke kan udviklet i en Open Source applikation. Det kan det sagtens, men det er ikke noget man "bare gør".

Held og lykke med projektet!

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:32
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Det skal han da i hvert fald ikke? Wordpress er for bloggere?

Han skal da ha' fat i en prof.?

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:35

Morten Kaltoft:

Det skal han da i hvert fald ikke? Wordpress er for bloggere?

Han skal da ha' fat i en prof.?

/ Morten

Altså det var en kommentar til Bennie, hvis nogen var i tvivl.

Både Mikkel og Rasmus har ret. Skal det være unikt og helt skræddersyet bliver det i den kaliber, som Mikkel sagde, men forhåbentlig billigere.

Du kan, som Rasmus sagde, også "bare" vælge en standard eller opensource løsning, hvilket sagtens kan være godt nok...

/ Morten

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 18:41

Hej Christoffer

Du er velkommen til at sende en mail til mig for et uforpligtende tilbud.

leo@ewebdesign.dk

Mvh

Leo

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)