Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bil sælges/byttes

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der mangler en hvid ford transit anno 2001 ?

Jeg mangler en alm. personbil - en lille let sag der kører længere på literen.

Transitten kører 11-12km pr. liter og har kørt ca. 100.000km - jeg købte den for ca. 1,5 år siden for 40.000kr og har repareret og vedligeholdt for lidt under 20.000kr.

Jeg har brugt den til udbringning af frokoster i København - men jeg holdt op med madkørslen for et halvt års tid siden for at fokusere på min bogholderivirksomhed - jeg har altså ikke pladsbehovet mere og jeg synes også den er for tung at køre rundt i når jeg ikke har pladsbehovet.

Jeg håber der er nogen der er interesseret i enten at byde en fornuftig pris på den eller bytte den med en personbil.

Bilen er privat og der er ikke noget med moms - jeg har betalt momsen da jeg købte den til mig selv privat

Den har et lille stenslag i venstre side af forruden (det har den haft et års tid). Og så har den et sort hjørne pladearbejde i venstre side ved døren hvor jeg blev påkørt for et halvt års tid siden.

Radioen er noget juks, den kunne godt trænge til udskiftning, for man skal bikse lige lovligt meget med den for at skrue op og ned - og for at søge stationer udenfor de tre præ-definerede (indstillelige) stationer.

Ellers er der ikke noget jeg kan komme på i vejen med den - den skal snart synes og jeg syner den før der handles. Jeg fjerner ligeledes bussemænd under sæderne og giver den hele turen hvad klargøring (rengøring) angår.

Tilmeldt 6. Apr 06
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil da gerne se et par billeder af den.

Du kan sende dem til: jrj@rshandel.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)