Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ralph Lauren børnetøj blandet op til 14 år

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Sælges i kasser med 50 stykker, stadig i plastik

Pris 5000 med levering eller afhentet i Aalborg

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:41
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Hvilke papire er der på varerne?

Fra København
Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 91
Fra  iclick.dk Skrevet kl. 16:41

"We have been trading over 40 years and only purchase our stock from a
trusted long term suppliers who assure us that all the stock that they
supply is authentic and invoice it to us as such. They do not come with
release papers but we have shown as much due diligence as possible in the
purchase of our stock and have nothing but good feed back from our many
existing customers. "

Citat fra min leverandør, og hvis du stadig ikke er tryg.. Så lad være med at købe

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:47

Der burde vel foreligge nogle papirer - eller kopi af tidligere papirer - fra Ralph Lauren. Ellers er der risiko for at man får en del problemer.... Og naturligvis også en kvittering for købet. Har du de ting?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:10

Helle - houseofkids.dk:

Der burde vel foreligge nogle papirer - eller kopi af tidligere papirer - fra Ralph Lauren. Ellers er der risiko for at man får en del problemer.... Og naturligvis også en kvittering for købet. Har du de ting?

Citat:
"We have been trading over 40 years and only purchase our stock from a
trusted long term suppliers who assure us that all the stock that they
supply is authentic and invoice it to us as such. They do not come with
release papers but we have shown as much due diligence as possible in the
purchase of our stock and have nothing but good feed back from our many
existing customers. "

Varerne er uden papire og kommer fra USA eller Asien... Vi kender udemærket firmaet der sælger disse...

Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:44

Hej Trend!

Jeg vil ikke gå ind i vurderingen af hvade det er for nogle varer i denne aktuelle sag. Men et spørgsmål, da du åbenbart kender til firmaet bag og til salg af disse varer.

- Hvis jeg i god tro køber disse varer med videresalg for øje, og det så viser sig at det er kopiprodukter etc., er det så mig eller den leverandør jeg har købt dem af, som får problemet? Og i så fald, hvilket "problem" er det man kan få på halsen?

Birger

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:47

Fashion-Seller:

Varerne er uden papire og kommer fra USA eller Asien... Vi kender udemærket firmaet der sælger disse...

Er de så lovlige? Og hvis ikke - så burde indlægget vel anmeldes så det slettes?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:50

BMøllerC:

- Hvis jeg i god tro køber disse varer med videresalg for øje, og det så viser sig at det er kopiprodukter etc., er det så mig eller den leverandør jeg har købt dem af, som får problemet? Og i så fald, hvilket "problem" er det man kan få på halsen?

Der findes ik god tro, når det drejer sig om kopiprodukter. Du hænger på regningen uanset hvordan og hvorledes, da du bliver taget med disse. Du kan så efterfølgende selv lave en civil retsag mod sælger, og få dine omkostninger dækket, hvis der er penge i firmaet vel og mærke.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra Århus
Tilmeldt 10. Sep 08
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:00

Trend

Det er jeg helt med på. Men betyder det så i praksis at jeg er forpligtiget til hver gang jeg køber varer af en (ny) leverandør at tjekke ham og varene i alle ender og kanter. Jeg mener - hvis nu at trådstarter som vil sælge disse aktuelle Polo R L varer måske tog dobbelt så meget for dem (blot eksempel), ja så var det jo ikke sikkert at der var så mange som fattede mistanke. Med andre ord tænker jeg, at hvordan skal vi kunne stole på hinanden så? Hvis nu en anden på på Amino udbyder 10 Tag Heuer ure til måske 5000 kr. stykket - ja så er det måske lidt billigere end normalt - men måske ikke alamerende og man hopper på. Men de kan jo ligeså godt være købt ved en "kopi-leverandør" og skulle kunne sælges for 1000 kr. - Men sælger prøver at virke seriøs og derved sætter han en troværdig pris. - Kan du følge mig ? - Og derved vil jeg jo mene at jeg har handlet i god tro, for så meget billigere var disse ure jo heller ikke.....???

Birger

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)