Jeg har søgt i et godt stykke tid herinde, men det er en smule overskueligt. Derfor opretter jeg denne tråd :)
Jeg er i et team af to, som nu er ved at være færdig med vores hjemmeside. Vi regner dog - som alle andre - at få nogle reklamer smidt op på hjemmesiden, men her kommer vores problem: Hvordan fungere det når man finder et firma som gerne vil reklamere på ens hjemmeside?? Hvilke tanker skal vi gøre os osv..?
Jeg har søgt på google efter en annonce/reklame-kontrakt, men det er ikke lige så nemt...
Har desuden også et spørgsmål vedr. at få en tredje mand ind i vores to-mands I/S. Vi ønsker derefter at dele alt op i en tredjedel mellem os. - Og hva skal vi have i tankerne mht. hvis en af os ikke længere skal være i selskabet mere(set ud i fremtiden)?
I kan tilmelde jeres hjemmeside til disse firmaer:
Euroads
SmartResponse-Media
Adfair
Partner Ads
Mikkelsen Media
Webgains
Tradedoubler
NordicAds
IQ Medier
Come & Stay
MM Medier
Der er masser af reklamer og der burde være nogle der passer til jeres side. Det kan være en god start indtil man har mange besøgende på siden og selv kan trække annoncører til.
I skal have jer en I/S kontrakt, hvor i beskrive det hele og hvordan en udtrædelse mv. skal forgå.
I kan tilmelde jeres hjemmeside til disse firmaer:
Euroads
SmartResponse-Media
Adfair
Partner Ads
Mikkelsen Media
Webgains
Tradedoubler
NordicAds
IQ Medier
Come & Stay
MM Medier
Der er masser af reklamer og der burde være nogle der passer til jeres side. Det kan være en god start indtil man har mange besøgende på siden og selv kan trække annoncører til.
I skal have jer en I/S kontrakt, hvor i beskrive det hele og hvordan en udtrædelse mv. skal forgå.
Der mangler lige Adservice, Guavamedia og Etailmedia på listen