Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

wordpress start setup?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan godt være at de bruger de ord. Men jeg er nu sikker på at hvis du har en side der trækker 300gb trafik pr. dag. Så vil de ændre din pris. Eller lukke din side.

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:47

ok så vi snakker altså om 300gb pr dag ...... jeg er nu sikker på at en almindelig side ikke bruger så meget og hvis jeg havde en side der brugte så meget og jeg fik at vide fra min udbyder at de vil lukke den pga for meget trafik så skulle jeg nok finde på en anden løsning ;)

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 19:52

Amigo:

ok så vi snakker altså om 300gb pr dag ...... jeg er nu sikker på at en almindelig side ikke bruger så meget og hvis jeg havde en side der brugte så meget og jeg fik at vide fra min udbyder at de vil lukke den pga for meget trafik så skulle jeg nok finde på en anden løsning ;)

Det var en overdrivelse for at vise min pointe. At der ikke er "fri trafik" :D

Tilmeldt 21. Dec 07
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:59

tja overdrivelse fremmer forståelsen ;)

Tilmeldt 12. May 09
Indlæg ialt: 123
Skrevet kl. 23:27

Hi hI , Jeg ville bare sige tak for alle jeres fine svar og hjælp. Jeg vil give det et forsøg Big Smile

Tilmeldt 14. Jul 08
Skrevet kl. 08:20

Velbekomme Rudy.

Fra Randers
Tilmeldt 16. Dec 08
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 12:54

Hey alle sammen

Jeg vil lige tusind tak for alle de meget brugbare svar. Jeg har ikke tænkt mig at betale mig fra det, da det er noget jeg gerne selv vil lære og blive bedre til.

Jeg har nu købt domæne og webhotel hos gigahost.dk for i alt 465 kr. Det virker lidt dyrere end fx one.com, hvordan kan det være der er prisforskel? Får jeg mere for mine penge?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:56

Michael:

Jeg har nu købt domæne og webhotel hos gigahost.dk for i alt 465 kr. Det virker lidt dyrere end fx one.com, hvordan kan det være der er prisforskel? Får jeg mere for mine penge?

Hvorfor koster Coca Cola mere end Harboe? Oftest har det enten noget med kvaliteten eller brandingen at gøre... Iøvrigt mener jeg mange i tidens løb har klaget over Gigahost, så brug søgefunktionen herinde for det kunne evt være relevant for dig...

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 08:03

Michael:

Grunden til, at jeg benytter Gigahost er, at jeg kan have ubegrænset antal domæner tilknyttet ét webhotel, uden ekstra udgifter. Jeg bruger Gigahost som udviklingsserver, hvilket jeg egentlig er ganske tilfreds med, samt til 2 små live-sites.

Men mine større sites ligger andre steder, der stoler jeg trods alt ikke tilstrækkeligt på Gigahost - alene af den grund, at jeg har hørt andre brokke sig flere gange :-)

(Det skal dog siges, at jeg kun en enkelt gang har oplevet nedetid hos Gigahost, og det var i en relativt kort periode.)

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)