Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hosting af Wordpress MU

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jul 08
Indlæg ialt: 1013
Skrevet kl. 20:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Aminoer,

Jeg er i gang med en opgave for en kunde, og søger i den forbindelse efter en ny webhost.

Er der nogen herinde der har gode erfaringer med en webhost ifb. Wordpress MU?

På forhånd mange tak

Michael Grove.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 21:20

Hej Michael

Jeg har lige haft en Wordpress MU opgave for en kunde, den hostede jeg på et af vores Mini hoteller:

http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel

Det kører udemærket, jeg har dog en anden som har noget mere belastning på, han kører på et medium hotel.

Du er selvfølgelig velkommen til at kontakte mig på mmc@specialhosting.dk hvis det er noget du ku tænke dig at prøve af, men det var nu ikke derfor jeg skrev :)

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 22:01
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu er jeg ikke helt sikker på hvad MU er, men kan du ikke bare smide det op på et almindeligt webhotel?

Kig her

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12

www.dlx.dk kan løse det for dig. Der bliver heller ikke nogle hastighed eller trafik problemer

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:33

gustav1994:
Nu er jeg ikke helt sikker på hvad MU er

Det er en WordPress for flere brugere ad gangen. Så man kun har én basekode og flere blogs.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:35

gustav1994:
Nu er jeg ikke helt sikker på hvad MU er, men kan du ikke bare smide det op på et almindeligt webhotel?

Jo, det har samme systemkrav som almindelig Wordpress.

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Fra København S
Tilmeldt 1. Apr 09
Indlæg ialt: 406
Fra  catch! Skrevet kl. 14:36

Niels:
Det er en WordPress for flere brugere ad gangen. Så man kun har én basekode og flere blogs.

... og så mangler vi bare, at det understøtter flere domæner native Stick out tongue

Gratis online magasin for bartendere på bartendermagasinet.dk - blandt andet med opskrifterne på nogle af verdens bedste drinks.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)