Alt med nr plader er ved SKAT! |
Mikkel:Alt med nr plader er ved SKAT!
Kommunen/SKAT whatever ;D Mente nok at have læst, at det var flyttet væk fra politiet...
Kommunen/SKAT whatever ;D Mente nok at have læst, at det var flyttet væk fra politiet... |
bare en ekstra oplysning: mange bilforhandler eks mercedes køber deres biler uden afgift for at holde udgifterne nede og sælger bilen når kunden har skrevet under med afgift! bilerne må gerne holde og bruges på privat grund! men på offentlig vej som nævt skal bilen haev nr plade og for at undgå at skulle betale hele afgiften så er prøveplader at fortrække :-) så ingen alarm! han gør som de store drenge :-) |
rudefix mobil bilrude skifte -nemt og billigt- vi skifter bilruder, reparerer stenslag og nanobehandler hos dig
Omar har du nogen ideer om man kan kører med faste prøve plader på biler uden afgift? |
Det er ik lovligt, og du får en mega bøde... |
Jeg tænkte mere for at en kunde kunne prøve kører den? |
Bliver su stoppet på den måde ødelægger du godt nok din egen forretning! der må køres prøveture som skrives på en blok, der må køres til maleren som skrives på blok og til sidst på værksted som skrives på blok! Bliver du stoppet uden papir efter de nye regler er der strænge straffe. Så nej kør ikke "hverdags" kørsel med prøveplader.. Mener du så hænger på hele afgiften plus bøder.. |
oki det var også det jeg mente, men synes bare jeg har set folk gøre det nemlig. :) |
folk går også over for rødt selvom man ikke må ;-) Det er jo en stor chance og tage for at spare en afgift.. Kører man så galt og papirende ikke er udfyldt hænger du jo også på en syghusregning som din forsikring ikke betaler da der ikke er styr på papirende.. |