Jeg købte for en uges tid siden domænet 'partylisten.dk', som jeg faktisk har nogle ideer til, desværre er det bare nogle ret tidskrævende af slagsen. Har du en ide til, hvad dette domæne kan bruges til?
Alternativt skal domænet sælges, så bud accepteres også :)
saml alle gæstelister i hele dk, så folk kan skrive sig ind på de forskellige diskoteker der kræver dette. lad folk kunne oprette fester og betale billetter dertil :)
Det kan også være et site, hvor ALLE diskoteker i hele Danmark er. Så har diskotekerne mulighed for at reklamere på din side, eller komme med ekstra gode tilbud, til medlemmer af partylisten.dk. Også kan privatpersoner også annoncere at de holder fest der og der og entre koster bla bla bla.. Simphelthen for at skaffe flere gæster, hvis nu man gerne vil være 400 gæster i stedet for 100 f.eks.
Som du selv er inde på, ville jeg nok lave et mobilt diskotek opslag, hvor du tager et fast beløb pr. booking igennem din site. Men uanset hvad du vælger at opsætte på domænet, skal du huske indholdet er den nemme del - Den svære del er at finde klienter OG besøgende til sitet :)