Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Thorborg er blevet blind - Hjælp mig :-)

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har nu arbejdet på Amino Marked i lang tid og vi har snart rettet alt hvad vi nu kan finde.
Der er stadigvæk små bugs, men dem arbejder vi på.

Er du ikke rar at lave en konto og se om der er noget du finder dumt, ulogisk, besværligt eller hvad ved jeg.

Af ting vi ved er i uorden er, at du bliver spurgt om du vil have dine varer på galleri etc. Det skal du bare ignorere.

Auktionen er live, så lad være med at sætte ting på for sjov, for de bliver solgt!

http://www.amino.dk/marked

På forhånd tak!

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 18:11

Det er ikke på alle auktioner at man kan se bud historie - Har ikke lige fundet det sted det kan sæås fra hvis det er op til ejeren af auktionen selv.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 18:43

bacardil:

Det er ikke på alle auktioner at man kan se bud historie - Har ikke lige fundet det sted det kan sæås fra hvis det er op til ejeren af auktionen selv.

Kan du give et eksempel?

Dbh Martin

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:10
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 21:10

Jeg har oprettet en auktion for ca ½ time siden, men den har endnu ikke vist sig nogen steder.

Jeg ville gerne have oprettet auktionen til at slutte på et bestemt tidspunkt på torsdag, men det var ikke muligt. Er det nødvendigt med minimum tre døgn?

Fra Ballerup
Tilmeldt 11. Jan 09
Indlæg ialt: 105
Skrevet kl. 22:27

Hej

Jeg får en mail, at jeg skal kigge ind på amino marked og får denne besked:

Der er mange der er begyndt at byde, så der er god grund til at prøve at sætte en vare til salg og husk, du sætter selv mindsteprisen!

Under handelsvilkår står der klart, at man ikke kan bestemme en mindstepris. Hvad er tilfældet?

Mvh Nicolai

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 22:43

Hej Martin,

Jeg faldt over en lille ting:

Hvis jeg klikker ind på en auktion og klikker på sælgers brugernavn, forventer jeg at se deres profil. I stedet havner jeg på en send-en-mail-funktion.

(konstateret på f.eks. denne auktion: http://www.amino.dk/marked/detail.asp?id=48 )

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 08:33

Jeg kan ikke oprette mig. Jeg får beskeden om at fornavn er nødvendigt, men der står Martin som der skal. Troede ellers det var et accepteret fornavn her på siden :o)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:27

Hej Martin

Det er fordi du ikke har udfyldt hele formularen.
Der er også nogle spørgsmål til højre i formularen, men det må vi gøre tydeligere.

Dbh Martin

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 13:38

Martin Olesen:
Jeg kan ikke oprette mig. Jeg får beskeden om at fornavn er nødvendigt, men der står Martin som der skal. Troede ellers det var et accepteret fornavn her på siden :o)

Hej Martin

Du har ssv. glemt at udfylde BEGGE fornavne. Det skal også skrives til højre under fakturaadresse. Bare tryk på Kopier-knappen når du har udfyldt alt til venstre på siden.

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)