Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lagerhotel i KBH og omegn,

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Amino'er,

Jeg er i forbindelse med min webshop, på udkig efter opbevarings/lager plads på omkring 11-12 m2 eller svarende til 27 cbm (20'dc), i København og omegn, det vigtigste er prisen og så skal det selvfølgelig være forsikrings godkendt.

Er der nogen som kan anbefale nogle gode løsninger?

Pft.

Hermann

Tilmeldt 11. Jun 09
Indlæg ialt: 321
Skrevet kl. 17:19

CITY SELF STORRAGE i kbh sv. er forholdsvis billige...

mvh. Anders Holm
Arbejder med Konverteringsoptimering, brugervenlighed, troværdighed, omsætningsforøgelse og hastighedsoptimering.

Tilmeldt 19. Sep 09
Skrevet kl. 17:27

Tak for dit input Anders, har haft kigget på dem, men synes umiddelbart at de er for dyre.

Fra København SV
Tilmeldt 2. May 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 22:02

Hej Hermann

Stik mig et kald i morgen eller en email, så jeg kan se hvad du forventer af pris kontra plads?

Jeg har absolut altid en forkærlighed for at hjælpe især iværksættere.

Og så må jeg se om jeg kan trylle lidt eller om ikke andet så hvert fald hjælpe dig med at finde noget alternativt som også kan matche din pris... ;o)

30949458 eller mjs@cityselfstorage.com

// Michael

Tilmeldt 19. Sep 09
Skrevet kl. 16:12

Hej Michael,

Det lyder super, sorry havde ikke set at du havde skrevet, giver dig et kald imorgen.

Mvh.

Thomas

Fra Kastrup
Tilmeldt 29. Oct 08
Indlæg ialt: 506
Skrevet kl. 19:09

Hej

Jeg synes du skulle ringe til lej1lager og snak med rasmus og sig at du har snakket med Martin

Tilmeldt 16. May 08
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 08:57

Hejsa

Hos Concept-Connect er et af vores nicheområde netop lager, pakning, sortering o.s.v.

Derfor vil jeg meget gerne høre lidt mere om dit projekt.

Jeg kan kontaktes på tlf. 70701055 eller via mail på adressen anv@concept-connect.dk

Med venlig hilsen

Andy Villadsen
www.concept-connect.dk

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OM FIRMAET CONCEPT-CONNECT :

Under eget varemærke markedsfører og sælger vi full logistik- og administrationsløsninger til iværksættere eller etablerede virksomheder.

Vores vigtigste opgave er at virke som neutral formidler imellem de valgte målgrupper og udvalgte indenlandske transportører & samarbejdspartnere, som kvalitetsmæssigt og økonomisk kan understøtte en kort og direkte vej til din kunde.

Forretningsidéen blev skabt af Andy Villadsen på baggrund af hans mangeårige erfaring med distributions- & kurersystemer hos større logistikudbydere og kurervirksomheder.

Concept-Connect benytter et stort netværk af underleverandør der nøje er udvalgt
efter flg. kriterier:

Økonomiske krav i balance med kvalitetsniveau.

· Kommunikationsmuligheder og serviceniveau.

Forsikringsomfang og leveringsbetingelser. 

·   Fleksibilitet i forhold til opgaveløsning.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 21:47

Kære Hermann

Jeg vil anbefale dig at kigge nærmere på www.BilligPakkepost.dk som jeg er interessehaver i.

www.BilligPakkepost.dk er startet med udgangspunkt i mange års erfaring med at drive en webshop.

Servicen er derfor 100% målrettet webshops og der er stor forståelse for de særlige behov  man har som webshop-ejer. 

Venlig hilsen,

Christian

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)