Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nedryknins firma?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino!

jeg er en ung mand på 19 år som pt. studere på Aalborg HHX. Ville lige høre om hvad i synes om min idé.

Det er et firma som kunderne kan kontakte hvis de skal have hjælp med at rykke deres f.eks. køkken ned. Så vi kommer og udfører den første del, nemlig nedrykningen og vi skiller os af med de gamle sager. Det kunne også være at en familie vil have renoveret deres stue, så kan de besille os til at fjerne loftet, gulvet og tapet. Så vi gør det sådan set bare klar til a tømrerne kommer og udfører deres del af arbejdet. hvad synes i om idéen kan den bruges, eller stjæler jeg lidt tømrernes arbejde?

MVH

Lackshan Sivanesan

Fra København S
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke at der er et marked for det.. Men nu taler jeg for mig selv! Hvis jeg ansætter nogen mennesker til at lave noget i huset, så vil jeg ikke  ansætte et andet firma til at rive ting ned! Hvad nu hvis håndværkerne så kommer bagefter og siger at noget er forkert og de skal udbedre ting, for at de kan begynde..

 

Desuden hvad er jeres forudsætning for at kunne nedrive ting, frem for en håndværker? Og vil i gøre det meget billigere end håndværkere?

Altid en ny ide!

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg ville nok også vælge og bruge samme firma til det hele...

skal være så nemt som muligt

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Om du eller jeg som privat person har lavet det grove, og tømmeren laver det sjove, det gør ingen forskel for tømmeren.

Hvis noget støver og er træls arbejde, så foretrækker de fleste tømrer faktisk at det "trælse" arbejde er gjort.

Jeg har dog min tvivl om, at der er et stort marked for dette.

Mvh

Holger

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Selfølgelig er det jo ikke det svære arbejde, men målgruppen kunne være de travle, ældre mennesker som ikke har tiden eller fysikken til det. Og ja hvis man kunne gøre det meget billigere en håndværkerne, så ville der jo nok være nogen som overvejer det. Det er jo dyrt og have en håndværker arbejdene. Men det var også bare noget der slog mig da jeg var ude hjælpe min farfar med detStick out tongue

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Men Holger du mener så at der måske er en chance for et lille marked?

Jeg tænker jo ikke på at starte noget stort, men en slags fritidsjobSmile

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

måske du kunne starte kalkning af bondegårde........

mange ældre bondemænd der måske ikke lige har tiden..

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er helt klart et marked, for der findes masser af den slags firmaer i forvejen.
De fleste firmaer kan dog klare både større og mindre opgaver, altså ikke kun begrænset til småopgaver.

Det går typisk under betegnelsen nedbrydning, så prøv at google det.

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror da godt der kunne være et marked for nogen der vil gøre det grove arbejde - nedrivning, kalkning af vægge, luge ukrudt mm. mm. mm. Især hvis de kunne gøre det til en fornuftig pris Wink

God vind

Herlig hilsen
Ania

Tilmeldt 19. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 10:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe, det vil jeg lige overveje!

Nogen der kan fortælle mig hvilken slags branche og hvilken virksomhedsform der passer bedst til firmaetWink

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)