Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SMS gateway - hvem vil I anbefale?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 19:07
Hvor mange stjerner giver du? :

I forlængelse af denne tråd http://www.amino.dk/forums/t/69931.aspx hvor jeg egentlig bare regnede med at sende SMS'er via mit almindelige mobil-abonnement, så vil jeg nu gerne have fat i en 'rigtig' gateway, som kan tilgås via et API.

Hvem kan I anbefale til opgaven?

Kigger pt. på Inmobile.dk men vil gerne have andre med i betragtningen.

Jeg kommer ikke til at sende sindssygt mange beskeder (i starten under 1000 / md) men dette vil nok blive til flere efterhånden som jeg får systemet udbygget.

Jeg vil gerne kunne både sende og modtage via et 4-cifret nummer. Som udgangspunkt er overtaksering ikke nødvendigt.

Nok information til at foreslå nogle udbydere? 

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 20:14

Rene G:

Og det er lige dem vi benytter, og må sige at deres service + produkt er 100% i orden :) Yes

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 20:20

Martin van de Belt:

Rene G:

Og det er lige dem vi benytter, og må sige at deres service + produkt er 100% i orden :) Yes

Der er såmænd heller ikke noget der afskrækker mig fra at signe up hos inmobile.dk, det kunne sagtens gå hen og blive dem. Det var mere for at høre andres erfaring med andre gateways.

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 22:40

Hej René

Jeg har netop arbejdet på et projekt der gjorde brug af Unwires gateway. Jeg har kun roser til Unwire: Deres dokumentation var god og letforståelig, og der var virkelig god support på mail og ikke mindst pr. telefon. Uden nogen sure miner på noget tidspunkt - også selvom jeg spurgte meget!

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:44

Inmobile.dk er gode nok. Du kan også kigge på frostsms.dk

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:01

Anders Lund:

Hej René

Jeg har netop arbejdet på et projekt der gjorde brug af Unwires gateway. Jeg har kun roser til Unwire: Deres dokumentation var god og letforståelig, og der var virkelig god support på mail og ikke mindst pr. telefon. Uden nogen sure miner på noget tidspunkt - også selvom jeg spurgte meget!

Mvh. Anders

Er det mig, den er galt med eller er det ikke muligt at få et hint om deres priser ved at kigge på deres hjemmeside?

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:01

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 23:13

Niels:

Inmobile.dk er gode nok. Du kan også kigge på frostsms.dk

FrostSMS er billige (ingen abonnement) og det er jo godt når man nu ikke sender så mange SMS'er. Men som jeg ser det, er der ingen 2-vejs kommunikation ved FrostSMS?

Fra Nørresundby
Tilmeldt 10. Sep 05
Indlæg ialt: 327
Skrevet kl. 20:33

Teleselskabet Bibob tilbyder faktisk også adgang til deres SMS-gateway - ulempen er at du sender med et "almindeligt" mobilnummer som afsender, til gengæld er SMS-prisen lav (15 øre/stk.)

https://www.bibob.dk/SmsSender.asmx

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 21:22

Rene G:

Er det mig, den er galt med eller er det ikke muligt at få et hint om deres priser ved at kigge på deres hjemmeside?

Det er korrekt. De vil så vidt jeg ved kun have store kunder ind - så tvivler på du kan blive kunde hos dem med < 1000 SMS'er om måneden. Tror du skal vælge en underleverandør :)

Ellers er der også www.cpsms.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)