Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost lukkede min side i lørdags. Ingen feedback på deres support

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Indlæg ialt: 305
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har websiden www.billigtisverige.dk

Lørdag aften, da jeg skulle checke dagens besøgende, så jeg at der kun havde været 12 personer på min webside. Normalt har jeg imellem 300 og 500 daglige besøgende.

Da jeg kiggede på min side, så jeg at den var nede og jeg skrev straks til min webmand, som tog kontakt til Gigahost. De havde suspended min side, uden nogen som helst advarsel eller forklaring.

I går skrev jeg til dem og bad om en forklaring, så vi kunne undgå dette i fremtiden, men nu er det mandag og klokken er 15.30 og stadig intet svar fra Gigahost.

Det var super vejr til trafik på min side i lørdags og dagen før havde jeg sendt nyhedsbrev ud, så det var rigtigt surt at min side bare var lukket.

Hvad skal jeg gøre, er der andre der har samme oplevelser og er Gigahost måske det forkerte sted at få hostet min webside.

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:16

Gigahost suger. Jeg har tidligere advokeret for dette og benytter enhver chance for at gentage den mentra.

Elendig kuncesupport, elendig information, elendig service generelt.

Søg på Gigahost på newz.dk

Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 639
Fra  White Shark Media Inc. Skrevet kl. 16:20

maelstrom:

Gigahost suger. Jeg har tidligere advokeret for dette og benytter enhver chance for at gentage den mentra.

Ja, og det er vel ikke sidste gang vi ser sådan et surt opstød fra dig uden, at du begrunder det?.. 

Jeg er splittet efterhånden med hensyn til gigahost. Mit ene webhotel kører upåklageligt og har en imponerende oppetid til prisen. Et andet webhotel jeg administrerer derinde har en rigtig dårlig oppetid, hvilket, som du også selv nævner, influerer indtjeningen på de hostede sider. 

De har dog lovet at gøre noget ved det.. 

Vil du gerne have mere succes med AdWords? Download min gratis danske AdWords bog på 189 sider!

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:24

Andreas Lolk:

maelstrom:

Ja, og det er vel ikke sidste gang vi ser sådan et surt opstød fra dig uden, at du begrunder det?.. 

Jeg er splittet efterhånden med hensyn til gigahost. Mit ene webhotel kører upåklageligt og har en imponerende oppetid til prisen. Et andet webhotel jeg administrerer derinde har en rigtig dårlig oppetid, hvilket, som du også selv nævner, influerer indtjeningen på de hostede sider. 

De har dog lovet at gøre noget ved det.. 

Har begrundet det flere gange. Den første nyhed som kommer frem hvis man søger på Gigahost handler om den episode. Har også skrevet om forklaret hvorfor sidste gang Gigahost blev debateret her på Amino.

Kan nævne mangelfuld backup, ingen information, elendig kundeservice m.m. som jeg skrev.

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 11:26

Nu skal I ikke blive uvenner på min tråd:-)

Til jeres orientering, så er det stadig ikke muligt for mig at komme i kontakt med Gigahost:-(

Hvem er god til at hoste en Wordpress side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:29

Har du prøvet at ringe til dem?

36949690

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:30

Unoeuro.com :)

Fra Værløse
Tilmeldt 17. Mar 06
Fra  Sushibutik.dk Skrevet kl. 20:16

Jeg har nu fået svar fra Gigahost.

Belastningen på deres server var blevet for stor, men nu er min side blevet flyttet til en anden og kraftigere server.

Så problemet er blevet løst.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:37

Jeg kan kun anbefale du ser at komme væk fra dem ASAP, med mindre du vil løbe ind i de samme problemer en anden gang.

Personligt vil jeg anbefale http://dlx.dk/

Måske ikke de billigste, men det er professionel hosting til noget nær consumer priser

De fleste af mine danske sider ligger på deres servere, og der har aldrig været problemer selv om der er pænt meget trafik på alle siderne.

http://www.vagcars.dk/phpbb/index.php ligger også på deres server, og som du kan se er der ikke problemer med ydeevnen eller langsomme servere der.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 17:39

Jeg har prøvet det samme en gang for længe siden, de gav heller ikke mig mine 2-4 GB mail data backup - Kunne heller ikke købe dem selvom der står i deres betingelser at man altid har 24 timer til at rykke dem væk.

Så selvom der sikkert er billige webhoteller der aldrig køre den still er det kedeligt - Idag modtager jeg en kopi af mine på private mail på flere webhoteller, så kan det aldrig gå helt galt mere :)

De var væk for altid :=)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)