Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Netcafë på Vanløse?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Jeg ville høre om der er hold i at åbne en netcafe på vanløse? Da der ikke er nogen i omkreds helt ind til kbh centrum :) der skal være omkring en 80-100 pc'er?

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 12:06

Det tvivler godt nok på det - jeg synes de lukker på stribe undtagen Boomtown - og så er der en der har kørt i mange år - men kun fordi folk må ryge hash derinde.

Jeg tror det er dødens pølse - håber det er ok at være så pessimistisk.

Det må jo være en stor drøm at være successfuld netcafe ejer - for mange.

Held og lykke til hr. Koca.

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 12:14

Skulle da men der stadig er en stor netcafe 200-300 meter fra vanløses grænse på Frederiksberg, tæt ved en lidl.

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:29

Hmm... kender mange som har netcafe nemlig, og de kører nu meget fint :)

Men der skal være plads til alle meninger for ellers ville der ikke være grund til jeg åbnet emnet jo :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:30

men jeg vil gerne lave en lidt "anderledes" netcafe, med arrangementer min. 1 gange om ugen :) Fifa turneringer, cs turneringer mm.

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:36

Personligt mener jeg der mangler mange netcafeer i hele kbh og omegn. Men det har vel noget at gøre med de fleste har internet i lommen, eller kan få det gratis på cafe hvis de har deres bærbar eller en moderne tlf med. Syntes dog der stadig mangler, er dog også ret sikker på det skal gøres rigtigt hvis det skal køre godt. Hav en meget specifik målgruppe og optimer efter dem.

Eksempel:

Poker net cafe

gamer netcafe

netcafe til dig under 15

Der er masser af muligheder og hver gruppe har fordele og ulemper. Vil dog mene du skal vælge en, og finde ud af hvad det virkelig er de ønsker sig. Finder du dette er placering ikke vigtigt.

Et godt ekspempel er boom town. Jeg ved at de hver dag sender mange under 15 hjem da de ikke har råd til at betale 35 i timen. Her snakker vi altså om personer de med glæde sidder 6-8 timer om dagen hvis de kan få det til 15,-

Håber du kan bruge det, bare lidt objektivt input.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:43

Præcis det jeg mener  OPS, jeg vil gerne ramme de unge. For at skabe en livlig atmosfære for dem. Hvor man skal have lejlighed til at konkurre hinanden. Jeg vil gerne holde prisen lavt for at tiltrække dem. Min hensigt er ikke at blive rig, bare at være selvstændig og få noget penge ilommen :) Da jeg også går på uni lige iøjeblikket :)

Tilmeldt 26. Sep 09
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 12:53

Hvis jeg var dig ville jeg så holde fokus på miljøet. og selvfølgelig et målrettet koncept.

Et lille eksempel.

Indtil for ca 8-10 år siden havde Roskilde bank en ungdoms afdeling der hed "stedet" Dette er efter min mening den største success en bank nogensinde har haft.

Det var et lille lokale der lå for sig selv på den anden side af vejen hvor unge kunne komme og slappe af og se mtv i deres sofa lounge. Der var gratis saftevand fra automat, og personalet bestod af unge personer der ikke sad bag skranker, men blot var til stede. Dette var i mange år et centralt mødepunkt for unge i hele Roskilde, og vi kom der hver dag efter skole og sad i en time eller to bare og snakkede, så tv, der var vidst også en playstation osv. Jeg holdt selv op med at komme der da jeg blev 13-14 år hvilket snart er rigtig mange år siden. Hele pointen er at det miljø der blev skabt gav kunder, og nye kunder.

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 12:57

ops du tænker ligesom mig, jeg vil netop gøre det samme :)

Ved fodboldskampe, landskampe mm. vil jeg vise kampen i storskærm kun for at skabe et miljø, samtidig hvor man også kan spille.

Tror det vil blive stort, også fordi så undgår unge går og laller rundt i gaderne, kan man bare samles inde i cafeen og snakke se kamp mm.. :)

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 13:04

Nu har jeg også et andet + spørgsmål :)

Kan man åbne to forretninger på en adresse? f.eks. køb og salg af biler + netcafe?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)