Jeg kender en begravelsesforretning, der har interesse i at få opdateret deres web site. Diff. af opgave: Designet skal være enkelt, få informationer og let at surfe rundt på (end-user). Funktionalitet: ikke en e-handel shop, ej heller mulighed for at lave en priskalkule/tilbud, da dette kan ses af konkurrenterne. Når sitet er færdigt, skal begravelsesforretningen selv kunne opdatere sitet inkl fotos, dvs dette skal kunne læres på "10 minutter" og kræver ingen teknisk/ "IT-nørd" indsigt Tids horisont: haster ikke. Det er mere vigtigt, at den rigtig/bedste løsning findes. Spørgsmål: Er der et super godt (og billigt) program, der fint dækker behovet, hvor jeg kan lave sitet ved blot at investere lidt tid? Det kræver selvfølgelig, at programmet må bruges til kommercielt brug. Hvis begravelsesforretningen bruger en af jer Amino´er, hvad vil en ca pris så være? - I må meget gerne sammen med jeres pris henvise til et site, som I har lavet. Hvordan vil I differentiere jer fra andre begravelsesforretninger´s web sites? Er Google analytics det bedste program til at tjekke successen på det nuværende og det nye web site? - Kan et web site evt selv generere oversigt på, hvordan end-users bruger det nye site? Mvh Holger |
Hej Holger
Wordpress er et gratis stykke program om du vil, der kan gøre netop det du søger - installation tager ikke mange minutter, så det der tager tid er opsætning ift. sider og tekstet, billeder m.m. Designet er også ret nemt at ligge på - især hvis det som du beskriver skal være simpelt.
Tjek evt. www.dejliglama.dk for de seneste wordpress sites jeg har lavet. Du er velkommen til at kontakte mig på core@dejliglama.dk hvis du er interesseret i at vide mere.
Mvh. Kåre Mulvad