Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad er bedste web site løsning?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender en begravelsesforretning, der har interesse i at få opdateret deres web site.

Diff. af opgave:

Designet skal være enkelt, få informationer og let at surfe rundt på (end-user).

Funktionalitet: ikke en e-handel shop, ej heller mulighed for at lave en priskalkule/tilbud, da dette kan ses af konkurrenterne. Når sitet er færdigt, skal begravelsesforretningen selv kunne opdatere sitet inkl fotos, dvs dette skal kunne læres på "10 minutter" og kræver ingen teknisk/ "IT-nørd" indsigt

Tids horisont: haster ikke. Det er mere vigtigt, at den rigtig/bedste løsning findes.

Spørgsmål:

Er der et super godt (og billigt) program, der fint dækker behovet, hvor jeg kan lave sitet ved blot at investere lidt tid? Det kræver selvfølgelig, at programmet må bruges til kommercielt brug.

Hvis begravelsesforretningen bruger en af jer Amino´er, hvad vil en ca pris så være? - I må meget gerne sammen med jeres pris henvise til et site, som I har lavet.

Hvordan vil I differentiere jer fra andre begravelsesforretninger´s web sites?

Er Google analytics det bedste program til at tjekke successen på det nuværende og det nye web site? - Kan et web site evt selv generere oversigt på, hvordan end-users bruger det nye site?

Mvh

Holger

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:14

Hej Holger

Wordpress er et gratis stykke program om du vil, der kan gøre netop det du søger - installation tager ikke mange minutter, så det der tager tid er opsætning ift. sider og tekstet, billeder m.m. Designet er også ret nemt at ligge på - især hvis det som du beskriver skal være simpelt.

Tjek evt. www.dejliglama.dk for de seneste wordpress sites jeg har lavet. Du er velkommen til at kontakte mig på core@dejliglama.dk hvis du er interesseret i at vide mere.

Mvh. Kåre Mulvad

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 09:20

Hej Holger

Hvis prisen er vigtig, så kan du med fordel benytte et af de mange Open Source Content management systemer der findes. Jeg plejer at sætte mine kunders sider op i Joomla og det er de somregel glade for.

Skal jeg lave den for dig afhænger prisen af, hvor mange undersider der skal laves, om der eks skal være et billedegalleri osv. Du kan læse mere om mig og mine referencer på min firmahjemmeside

Forsat god dag.

Fra København
Tilmeldt 11. Dec 08
Indlæg ialt: 101
Fra  Bolette Obbekær - Bedre web Skrevet kl. 09:31

Jeg vil også anbefale Wordpress. Det er nemt, gratis og du har en masse hjælp i de forskellige Wordpress-forums.

Wordpress er også nemt at bruge for din kunde, hvis de ønsker at ændre tekster, sætte flere sider på etc.

Jeg bruger selv Wordpress og et software, Artisteer (www.artisteer.com) til at designe i. Artisteer koster vist ca. 500,- og er meget nemt at arbejde med.

:-)

Ha' en god dag.

Bolette

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 10:05

Wordpress, Artisteer og Joomla ser ud til at være rigtige gode bud.

Mht hvor mange sider og underliggende sider der er, vil jeg lige grave lidt dybere for at danne basis for et konkret oplæg.

Vedr. de andre spørgsmål hører jeg gerne noget feed back.

Mvh

Holger 

Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:15

Ift. wordpress er det jo sådan at når designet først er lavet, så styrer du selv hvor mange sider du vil oprette - så det afhænger en pris ikke af der...

/Makebelieve

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 10:28

Ang. Google analytics, så er det ganske rigtigt, at du bruger det til at overvåge trafikken på dit websted. Trafikovervågning direkte fra dit websteds kontrolpanel synes jeg ikke hverken Joomla eller Wordpress ligger op til. Lad Analytics klare det for dig - der er masser af avancerede segmenter, og når det handler om overvågning af trafikken mener jeg google analytics er klart det bedste (gratis) værktøj. Har du ikke beskæftiget dig med analytics før, så kan du prøve at tjekke denne introduktionsvideo jeg har lavet: Introduktion til google analytics

På mit website med joomla tutorials kan du også læse og lære meget mere om Joomla. Det er ikke så svært endda :)

Ang. differentiering, så er der mange måder hvorpå dette kan gøres. Men lad os tage denne over telefonen eller mailen, hvis det bliver aktuelt.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)