Godaften Amino, Jeg har siddet lidt og kigget på hvordan jeg skal få tilføjet mere tekst til mine produkter. Dette vil jeg gøres for at opnå nogle bedre resultater i google. Jeg har tænkt på at gøre det på følgende måde: Eks. Læderarmbånd Lille tekst afsnit om historie vedr. læderarmbånd eller brugen af læderarmbånd + En produkt beskrivelse af selve produktet + Information om materialer og str. -------------------------------------------------- Jeg har tænkte mig at bruge den samme lille historie eller måske et par stykker til alle produkterne. En der passer på øreringe, solbriller, armbånd osv. Men her kommer spørgsmålet så. Vil det påvirke min google rangering negativt, ved at jeg bruge det samme lille stykke tekst på flere produkter?? Jeg synes det er umuligt at lave en lille historie til hver enkelte produkt. Jeg kunne godt tænke mig konstruktiv respons, og evt. forslag til at løse dette. Mvh, Kim Kristensen |
Det er ikke en god ide at genbruge den samme tekst på mange sider, så jeg ville nok opfordre dig til at lave det på en anden måde.
Hvorfor mener du det er umuligt at lave individuelle tekster til alle produkter?
Hvis dine produkter er meget ens og f.eks. kun variere i farve eller ligende vil jeg helt klar opfordre dig til at få samlet alle disse på en side, også f.eks. lade brugeren vælge farve i en dropdown.
Det kunne også tænkes at du skulle fokusere din energi på produktgrupper (F.eks. øreringe, solbriller osv.) fra for den enkelte produkter, også smide din lille historie herind. På den måde optimere du mere imod at dine brugere skal ind på din produktgruppe også selv finde videre derfra, men det kan også være fornuftigt nok. Samtid har du igen kun din historie en gang.
Søgemaskinerne (Eller brugerne for den sags skyld) kan ikke lide ens tekster da det gør det meget svært at finde frem til det mest korrekte "svar" på en søgning. Brugerne syntes bare det er kedeligt at se den samme standard tekst igen og igen.
Held og lykke med det
Janus