Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dom over site !

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Nu har jeg været inde på mere eller mindre samtlige sider og indsat forskellige meta og keywords - det er næsten en uge siden - her den anden dag kom beløningen så i at jeg fik ændret Pagerank fra 3 til 4.

Jeg har dog tidligere været oppe på 4, men undrede mig over hvorfor jeg faldt ned på 3 - men nu er jeg tilbage - hvad betyder pageranking egentlig, er det vigtigt ? Er der langt fra pagerank 4 til 5 - eller rettet, hvad pokker kan jeg mere gøre for at komme endn uhøjere ?

... hvor vigtigt er det at jeg får andre til at linke til min side - når jeg tænker på andre, så tæbnkrer jeg her på sommmerhus ejere, der har egen hjemmeside, med sommerhusudlejning som indhold - formoder det vil være en god ide.

vh Thomas

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 17:31

Så hurtigt kommer en beløning på pagerank ikke...

Det er ikke noget man kan ændre fra uge til uge ved at tilføje metatags. Pagerank bliver ikke opdateret særligt tit og at du har ændret metatags ffor en uge siden og nu får højere pagerank er nok meget tilfældigt.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 17:33

Du skal ikke bruge for meget tid på pagerank.. en side med lav pagerenk kan sagtens ligge højere på google end en side med høj.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 17:37

jeg skulle nok have læst hele dit sidste indlæg før jeg svarede:)

Link til din side betyder rigtig meget. Hvis ikke det er noget du har benyttet dig af så vil det helt sikkert give din side et skub op. Inden du begynder skal du læse lidt om det så du undgår de værste fejl. For mange og for store fejl på dette område vil blive straffet af google.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:45

Mest betyder jo , du laver noget på siden vigtigheden af mange links , skal du ikke tænke på som det vigtigste opbygning af en god inter link struktur , viser google hvad du vil lave , altså hvilken ord du ønsker at ligge højt på med google

lav ikke duplikat på siden , overholde alle google reglerne.

Find relevante links , du kan se hvem dine konkurrent får links fra der ligger over dig ?

Brug Yahoo site seach

http://siteexplorer.search.yahoo.com/search?p=http://www.ferieboligsiden.dk/&fr=sfp

Tilmeld kataloger f.eks. Dmoz menneske skabte kataloger , hvor du får direkte links , fra andre sider der omhandlere samme som du sælger , hvor det normalt også er en god pagerank du får link fra .

vidst du får links fra en siden der slet ikke omhandlere dit produkt og er  det sådan intet af værdien af disse links  ,er nærmest 0 , i din placering på google

synes arbejdet der er  gjort ser okay udSmile

God pagerank gør det lidt lettere at få en god placering på google , med ikke afgørende især vidste linkene ikke kommer fra en sider der ikke omhandlere samme produkt som du sælger , med der er altid undtagelser

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Feb 08
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 22:09

Tak Rønlund og Michael.

Jeg forsøger at få mange der har "udlejning af sommerhus" - hjemmesider til at linke til mig - det bør være nogle gode links.

Jeg har ikke så mange links fra min side til andet relevant indhold - ved ikke hvor meget dette vægter.

vh Thomas

ps. Danmark har lige vundet over Sverige 1-0 - HURRA :-)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)