Hej Amino'er Jeg er i besidelse af 3 domæner som er indkøbt til forskellige projekter som ikke er blevet til noget, og som jeg nu skal af med. Disse domæner er: www.vindguf.dk - Ideen med siden var, at lave et pointsite, hvor det var muligt at vinde "guf" i form af slik, chokolade, ja, søde sager som vi alle kan li'. www.gymdate.dk - Ideen var at lave et commnuity for gymnasieelever, i alderen 15 - 25, der blev tager kontakt til designer, udkast lavet etc. men projektet blev droppet pga. tidsmangel. www.billigconverse.dk - Ideen med denne side, var at sælge billige converse sko via. en webshop, men droppet pga. mangel på midler. Det var så de 3 domæner, som jeg har til salg. www.blogcentrum.dk - Denne side fungere, og har eksisteret siden: 1. Maj, siden er opbygget fra bunden af, og designet er ren CSS, hvilket giver en hurtig load tid, der er brugt korrekte teknikker hvad angår SEO, så brugerne af siden får den effekt de ønsker. Der er 100 + blogs tilmeldte, og vi har for nyligt renset ud i dem. Der er tilmeldt Google Analytics, Adsense. Indtjeningen på Adsense har været: 31 kroner ca. -Adsense kom op i slutningen af august. Lidt analytics data fra d. 01.04.2009 - 02.10.2009 Screenshot: http://www.blogcentrum.dk/screen1.png
I er velkomne til at byde samlet, eller enkeltvis :)
Med Venlig Hilsen Yusuf
|
Bump... Der må da være nogle som er interesseret...