Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bedste webhotel til OsCommerce webshop

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Vi har i mere end tre år brugt wannafind som webhotel for vores shop Posterland.dk. Vi har egentlig været okay tilfredse med dem, men fredag kl, 15.30 skete der så det, der ikke måtte ske. Der skete en eller anden fejl på deres server, så vi lige pludselig ikke kunne tilgå alt den plads, vi betalte for, hvilket fik vores shop til at bryde sammen. Det uheldige er så, at deres kundeservice lukker kl 15 om fredagen og først åbner op igen mandag morgenAngry

For det første lider vi et stort tab (+20.000kr) på at holde lukket i den første weekend efter lønningsdag. For det andet skulle der have været lagt nyt design og funktionalitet op i denne weekend, som vi så kunne teste og lade gå endeligt i luften mandag. Dette kan heller ikke lade sig gøre, så det bliver tidligst midt i ugen, hvilket rykker alle vores planer for markedsføring.

Derfor er vi blevet enige om, at vi ikke kan leve med en udbyder, der ikke har kundeservice i weekenden. Er der nogen, der kan anbefale andre udbydere, der kan hoste en OsCommerce-shop?

Mvh

Niels

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 21:37
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Prøv bgsys.dk

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:01
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Kim Malmberg:

Hej

Prøv bgsys.dk

Jeg skal ikke kunne sige hvorvidt rygterne er sande, men Bgsys har ihvertfald her på Amino et ret blakket ry.

Til trådstarter, det du har behov for er vel "bare" nogen som svarer telefonen når du ringer og som er godt hjemme i opensource ... og så selvfølgelig har styr på deres hostingplatform, ikke?

Jeg ville mene at vores Medium-løsning, http://www.specialhosting.dk/produkter/webhotel, ville være et godt bud til jer. Sikkerheden er i top sammen med fleksibiliteten, i bestemmer stort set selv hvad i vil have installeret af moduler med videre. I får jeres egen IP Adresse og mulighed for administrator rettigheder på maskinen sådan at i selv kan ændre i opsætningen på den som i måtte ønske.

Mht. support i weekenderne så kører vi en hjælp først, spørg bagefter politik. Det vil sige at hvis din server bryder ned og du har behov for hjælp, så ringer du og får den hjælp du har behov for. Så finder vi ud af om og i givet fald hvem og hvor meget der skal betales, bagefter, også selvom du ikke har vores døgnsupport abbonement.

Hiv gerne fat i mig med det samme på mmc@specialhosting.dk, hvis det er det det kommer an på kan vi have dig oppe at køre igen i løbet af nogle timer.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Skrevet kl. 01:19

Hej Mikkel

I er allerede inde i billedet, men der bliver under alle omstændigheder ikke truffet nogen beslutning før mandag, da et dobbeltabonnement lige skal vendes med ledelsen (har 12 måneders opsigelse hos Wannafind). Har ikke selv hørt om bgsys før, men deres website er så uoverskueligt, at jeg mest har lyst til at holde mig væk.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 02:15

Niels Tybjerg:

I er allerede inde i billedet, men der bliver under alle omstændigheder ikke truffet nogen beslutning før mandag,

Det er også ganske fornuftigt lige at få det hele tænkt ordentligt igennem inden i går igang med en ny samarbejdspartner.

I skal ihvertfald være velkomne til at give lyd fra jer hvis i skulle have nogle spørgsmål længere henne i forløbet.

Nu er det vidst sengetid, godnat :0)

Fra 6000 Kolding
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 02:55
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 09:31
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Jeg kan varmt anbefale bgsys også. Ikke pga. deres kundevenlighed, men 100% fordi de leverer nogle servere som kører perfekt. Jeg har benyttet dem i mange år, og har selv 10 af egne shops liggende hos dem.

Jimmy

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 17:04

Hej Niels,

Vi har flere OSCommerce løsninger kørende, og de ligger på en Linuxerver.

Vores kunder får altd hjælp - også i weekenderne, og der er ingen der bliver "lukket" selv hvis man overskrider et maksimum, så tager vi en snak om det inden.

Vi laver også selv løsninger i OSCommerce, og kan altid finde support til jer. Vi er udmærkedet klar over vigtigheden i at en webshop fungere.

Hvad er jeres behov?

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 17:16

Jeg bruger Surftown, jeg synes de har hurtig og god support.
Jeg ahvde før en osCommerce shop, nu er det prestashop.. De ligger på samme server som altid og jeg har endnu ikke oplevet min shop være nede pga. en server fejl eller lign. fra Surftowns side af. Jeg kan kun anbefale dem.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Skrevet kl. 17:25

Hej Thomas

Behovene er i første omgang ikke så store. Vi har 35.000 besøgende om måneden, der gennemsnitligt genererer ca. 35gb trafik. Siden skal selvfølgelig være sikker og hurtig, og supporten  må også gerne være tjep. Siden fylder pt. under 2gb og vi har en database med lidt over 30.000 produkter, hvilket løbende bliver udvidet. Vi kan klare os med 10 mailadresser med mulighed for webmail. Så nemt et administrationsmodul som muligt vil være en fordel.

Det kan komme på tale i løbet af et halvt års tid at koble siden på en serverløsning, der skal køres sammen med et lagersystem, så vi kan vise lidt mere præcise leveringstider på siden.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)