"Jeg stiller mig fuldstændig uforstående overfor din kritik."
---
Hm.. Okay
Kære Sansir det er en skam at du ikke har læst hele tråden . Havde du nu læst HELE tråden ville du opdage at jeg har sent links og gode råd til trådstarter om hvem der muligvis kan hjælpe med dele af produktionen og mulige samarbejdes-partnere - og der blev takket og tråden er egentlig afsluttet.
Der er ingen sure miner her fra eller kritik som du måske syntes blot et lille "men" - som du burde have fanget - kritik er af en helt anden "størrelse".
og havde du læst det hele så ville du fange at:
• "løbehjulet" er forsøgt patenteret 7 gange, Hvilket jeg har rette opmærksomhed på :)
og for at uddybe dette:
• Produktet er IKKE et løbehjul men et e-board også kaldet powerboard der derved er i sin grundkonstruktur anderledes og har blandt andet følgende dele: servo, motor, kill switch, m.v
og på dette "løbehjul" er dens hoved- Patent: US D509, 871 S
og denne er underlagt ( grupperet) med følgende andre patenter som alle har under-patenter:
5893425 |
Remote control electric powered skateboard |
April, 1999 |
Finkle |
280/87.042 |
6050357 |
Powered skateboard |
April, 2000 |
Staelin et al. |
180/181 |
6467560 |
Recreational devices |
October, 2002 |
Anderson |
180/240 |
6726523 |
Remote-controlled toy skateboard device |
April, 2004 |
Baker et al. |
446/279 |
6796394 |
Skateboard with a power driving unit |
September, 2004 |
Lin |
180/181 |
selve patentet her: http://www.freepatentsonline.com/D509871.pdf
• Det tog dem 2 år at færdig udvikle produktet og i den tid har de haft disse modeller:
1500
2000
2000x
2000xr model
• De mindre problemer er IKKE mindre - og derfor er det originale firma lukket og slukket da det ikke lykkedes dem at udbedre problemet, eller kunne servicere deres kunder vedr. problemerne
• Firmaet havde tekniske designere på opgaven og folk der har haft erfaring i hjul og elektronik til at se på opgaven
• og at lave et produkt fra scratch kræver jo også at det skal testes, patenter skal undersøges m.v det tager skam tid.
og da jeg selv er produktudvikler og teknisk tegner - kender jeg da skam til hvor langt tid det tager - Så jo det står for egen regning og kaldes erfaring.
med mindre der er nogen der betaler for fuldt-tid udvikling kan man da godt koge tiden ned. men det er da tvivlsomt - men hvis din erfaring siger noget andet så - står det jo får din egen regning :)
med Venlig Hilsen
claudio
PRODUKTUDVIKLER