Hej Vi forhandler elektrisk løbehjul Vi startede med at overtage et agentur fra et andet firma. Her fik vi også agenturet på et rigtig fedt elektrisk løbehjul kaldet Go Motorboard. Se billedet:
Det er et super fedt elektrisk løbehjul! Helt unikt så vejer det under 10 kg og ligner til forveksling et almindeligt løbehjul. Vi besluttede dog at vi ikke længere ville sælge det her i Danmark. Det viste sig nemlig at der var for mange problemer. Dels havde firmaet bag lige fået nye ejere, og det betød en betragtelig prisstigning. Men det var nu ikke det primære problem. Teknisk var der nogle fejl i produktet, så der var relativt mange reklametioner. Men værre var det at firmaet bag ikke ydede den nødvendige support og service for at råde bod på fejlene. De var grådige, og reklamationer gjorde de helst så lidt som muligt ved. Flere og flere forhandlere begyndte at sige "nej tak" til produktet, og nu viser det sig at det var den rette beslutning. Firmaet eksisterer nemlig ikke mere. Men ideen er genial, og produktet er fedt. Jeg ved at der er et marked for dem, og så er det jeg tænker: Hvor svært kan det være at lave et lignende produkt? Det er jo en relativ simpel konstruktion, så det burde let kunne kopieres? Jeg ved der er nogen herinde der roder med teknik, konstruktioner af div. slags. Er der nogen af jer der har et bud på om det kunne virke?? Hilsen Morten |
Hej
Med den aldighed der er herinde på amino, er der så virkelig ingen der har en mening om dette produkt og hvor stor en udfordring det ville være at lave noget lignende?
Hilsen Morten