Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdateret hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 09
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

har lige opdateret min firma hjemmeside, og vil derfor sætte stor pris på lidt ris/ros om F.X. design, tilgængelighed og hvad i ellers syntes der er godt eller skidt på forhånd tak.

MVH Andreas Jensen

Fra Værløse
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 410
Skrevet kl. 17:39

Det er lidt mærkeligt at når man kommer ind på siden, står der: ajblog er opstået efter tanken om at pris og kvalitet ikke altid hænger sammen, men at kvalitet også kan fås til en god pris, og det hele sker ud fra en proces som gør det nemt for dig

Hvordan ved man som ny at du laver hjemmesider?

Ellers måske lidt kedelig hjemmeside, og en masse stavefejl.

Få et godt webdesign til en lav pris på owix.dk - drevet af unge iværksættere

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 09
Indlæg ialt: 187
Fra  Verysmartphone.dk Skrevet kl. 18:01

Jeg er enig.

Der er mange stavefejl, men ellers ser siden meget flot ud.

Du kan skrive siden professionelt så den passer til det du laver.

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 20:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

kan faktisk godt lide din meget enkle side - men teksten burde skrevet bedre fx (og nu kommer dansklæreren så op i mig):

ajblog tilbyder blogs af høj kvalitet til en god pris. Jeg designer bloggen, og da den er lavet i WordPress, bliver det nemt for dig at kunne redigere i den direkte fra internettet. Hele redigeringssiden er naturligvis på dansk. Sammen udarbejder vi en plan, hvor vi diskuterer dine ønsker og behov. Kommunikationen mellem os kan enten foregå på msn eller på mail. Når vi er enige, installerer jeg siden, så du herefter har en fuldt ud velfungerende blog. Jeg lægger stor vægt på, at alle siderne har deres eget specielle design. Det skal være en side, som både du og jeg kan være stolte af. Jeg håber, at vi sammen kan skabe et godt samarbejde.

Du kan bruge det hvis du har lyst :)

En lille sidste ting - de tre første menuer har stort begyndelsesbogstav - så burde "kontakt" også ha det.

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 21:16

så har jeg fået skrevet en ny tekst håber at den er bedre

ajblog designer hjemmesider og PHP med speciale i wordpress, det hele er skabt med en vision om at man godt kan få kvalitet til en ordentlig pris, så hvis du står med en god ide til en blog eller for den sags skyld en webshop, så har jeg altid en god pris til dig.

MVH Andreas

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 03:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Andreas: Jeg ville lytte til mere til becks forslag. Efter min mening er det bedre.

Held og lykke med siden.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 05:23

Helt enig! Yes

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 8. Feb 09
Indlæg ialt: 295
Skrevet kl. 05:53

Bryder mig ikke om, at du bruger to forskellige skrifttyper.

Tilmeldt 8. Mar 09
Skrevet kl. 12:00

Beck:

kan faktisk godt lide din meget enkle side - men teksten burde skrevet bedre fx (og nu kommer dansklæreren så op i mig):

ajblog tilbyder blogs af høj kvalitet til en god pris. Jeg designer bloggen, og da den er lavet i WordPress, bliver det nemt for dig at kunne redigere i den direkte fra internettet. Hele redigeringssiden er naturligvis på dansk. Sammen udarbejder vi en plan, hvor vi diskuterer dine ønsker og behov. Kommunikationen mellem os kan enten foregå på msn eller på mail. Når vi er enige, installerer jeg siden, så du herefter har en fuldt ud velfungerende blog. Jeg lægger stor vægt på, at alle siderne har deres eget specielle design. Det skal være en side, som både du og jeg kan være stolte af. Jeg håber, at vi sammen kan skabe et godt samarbejde.

Hej

Tak for det, jeg er ikke selv så god til at skrive sådan en tekst så det er dejligt at du lige gad at hjælpe mig, jeg har sat teksten ind på min side

MVH Andreas

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)