Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er svenskere bange for kreditkort?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Prøv at lave en kundeundersøgelse på din site og spørg kunderne hvorfor de ikke gennemførte.

Det kan feks. være i form af en popup eller redirect, så kan du finde ud af hvad og hvorfor.

Lav det som et form hvor kunden kan skrive med egne ord sin forklaring.

Forbind dette med at få kunden til at give dig sin emailaddresse, eventuelt i forbindelse med en konkurence hvor kunden kan vinde noget hvis han deltager i undersøgelsen.

En anden fordel er at du kan følge op med flere email og eventuelt sælge til kunden senere.

Dette kan laves automatisk på den måde at der bliver registreret hvilke varer kunden har interesse for og du kan sende relevante emails.

Dette kan du lave med en på forhand programeret autoresponder hvor du sætter ind relevante emails der tilhører hvert produkt du sælger.

Dette er helt sikkert et kæmpe arbejde hvis du har mange varer men langsigtigt vil det betale sig da den almenne kunde på nettet skal ofte have 3-7 emails før han tager beslutning om at købe.

Dette kan du også gøre på alle sider du har således at hunden kan regisrere og så kan du få lov til at sende email.

hvis du har noget lignende i forvejen og har en liste med emailaddresser kan du selvfølgelig sende en email til din liste og spørge dem, feks. hvilket betalingsform de foretrækker osv. håber det hjælper, du må også også gerne sende en mail til mig hvis jeg kan hjælpe dig videre med dette.

held og lykke Magnus G.   

Tilmeldt 9. Mar 06
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 11:21
Jeg har nu kontaktet Danske Bank for at få oprettet en konto i en svensk filial.

Men de vil have 2.500 kr. i årligt gebyr for dette!!!

Det synes jeg lyder fuldstændig vanvittigt.

Jeg vil gerne kunne tilknytte og administrere den nye konto fra min nuværende netbank.

Har man virkelig ikke andre muligheder, end at betale dette enorme årlige gebyr?

Hilsen
Martin

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 17:54
Hej Kim Gam-Jensen eller andre med indtog i Sverige

Jeg fforventer at Sverige er aktuel for mig inden for 6 mdr. så du må meget gerne komme med gode hints løbende med dine erfaringer indtræffer.

Mvh

Holger

Tilmeldt 28. Aug 06
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:23
Jeg vil foreslå dig at du tager en tur til Sverige, opretter en konti i en svensk bank, og bestiller homebanking med det samme. På den måde kan dine svenske kunder sende penge direkte til en svensk konto og du kan hjemmefra i Danmark følge transaktionerne og selv overfører til din konto i Danmark når du mener der er behov for dette.

Denne løsning vil under alle omstændigheder være billigere end at oprette en svensk konto via Danske Bank.

Til din info. koster en alm. billet over Øresund i Helsingør 10 kr. hver vej, så det er ikke en herregård.

God fornøjelse!

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 15:48
Det lyder som en god ide. Tak.
Side 2 ud af 2 (15 indlæg)